• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
11

اختلاس پنج میلیارد تومانی در آموزش و پرورش سرباز

  • کد خبر : 45721
  • 07 اردیبهشت 1398 - 19:05
اختلاس انجام شده در ارتباط با بودجه سودآموزی اختصاص یافته به آموزش و پرورش شهرستان سرباز بوده است

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان ، حجت‌الاسلام علی موحدی‌راد،دادستان عمومی و انقلاب زاهدان، از کشف اختلاس پنج میلیارد تومانی در آموزش و پرورش شهرستان سرباز خبر داد و اظهارداشت: تاکنون پنج نفر در رابطه با این پرونده دستگیر و روانه بازداشتگاه شده‌اند که متاسفانه در میان متهمان، نام رئیس آموزش و پرورش شهرستان سرباز نیز به‌ چشم می‌خورد.
وی افزود: در این خصوص یک پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان تشکیل و بازپرس ویژه آن نیز دستوراتی را برای دستگیری ۵ نفر از عوامل این اختلاس صادر کرد؛ بنابراین نیروهایی در این زمینه به شهرستان سرباز مراجعه و ۵ نفر از متهمان این پرونده را دستگیر کردند.
وی با بیان اینکه اختلاس انجام شده در ارتباط با بودجه سودآموزی اختصاص یافته به آموزش و پرورش شهرستان سرباز بوده است، گفت: اداره‌کل آموزش و پرورش بودجه را تقسیم و به هر منطقه آموزش و پرورش استان میزان اعتباری را واریز کرد؛ اما سربازان گمنام پس از کسب اطلاعاتی مبنی بر این که در حوزه آموزش و پرورش سرباز یک اختلاف مالی وجود دارد، موضوع را در دستور کار قرار دادند.
موحدی‌راد ادامه داد: در حال حاضر متهمان با قرار بازداشت موقت در اختیار مأمورین وزارت اطلاعات قرار دارند تا تحقیقات بیشتری بر روی این پرونده صورت پذیرد، اما احتمال دارد پس از انجام تحقیقات لازم تعداد متهمان و یا مبلغ موضوع اختلاس تغییر پیدا کند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=45721

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.