• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
7

هزار و ۶۵۰ زائر سیستان و بلوچستان به حج تمتع اعزام می شوند

  • کد خبر : 47753
  • 14 اردیبهشت 1398 - 13:21
فواید حج اخوت دینی است امری که اگر با خودسازی همراه شود نتیجه تمدن اسلامی خواهد بود.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان ، حجت الاسلام علی فقیهی، رابط دفتر نمایندگی بعثه رهبر معظم انقلاب در سیستان و بلوچستان، در حاشیه همایش متمرکز کاروان های حج تمتع سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: از مجموع ۱۱ کاروان اعزامی به حج تمتع سه کاروان اهل تشییع و هشت کاروان اهل سنت هستند.

وی افزود: این همایش همه ساله به منظور آموزش و توجیه کاروان های حج و انتقال پیام رهبر معظم انقلاب به این افراد برگزار می شود.
وی گفت: شعار حج امسال «خود سازی، اخوت دینی و تمدن اسلامی» است، حج فرصت گرانبهایی است که شاید در طول عمر آدمی یک بار فرصت اجابت آن بدست آید بنابراین حجاج باید سعی کنند به بهترین شکل مناسک حج را انجام دهند.
فقیهی ادامه داد: یکی دیگر از فواید حج اخوت دینی است امری که اگر با خودسازی همراه شود نتیجه تمدن اسلامی خواهد بود.
حبیب الله باغ شنی ،فرمانده پلیس فرودگاه سیستان و بلوچستان نیز در خصوص رعایت نکات مهم در طول این سفر مطالبی را عنوان کرد و گفت: حمل و بردن قرص های حاوی کدوئین ممنوع است لذا افرادی که دچار بیماری خاص هستند با تجویز پزشک ممنوعیتی وجود ندارد.
وی افزود: بازدید مسافران و وسایل همراه آنها در فرودگاه به منظور امنیت و آرامش مسافران در طول سفر است بنابراین افراد همکاری لازم با ماموران انتظامی را در این خصوص داشته باشند.
باغ شنی ادامه داد: حمل مواد اسیدی، محترقه، اشیاء برنده، اسباب بازی های شبیه سلاح و مانند آن به لحاظ قوانین هواپیمایی ممنوع است، پلیس فرودگاه همواره در خصوص بر طرف کردن هرگونه مشکل در خدمت زائران است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=47753

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.