• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
7

گفتمان جوان با موضوع «نقش جوانان در توسعه محلی» در چابهار برگزار شد

  • کد خبر : 47823
  • 16 اردیبهشت 1398 - 0:06
شورای جوانان منطقه آزاد چابهار جنبش جوانان شهر چابهار می باشد که طرح تشکیل شورای جوانان با متن اساسنامه و شرح اهداف به دکتر کردی مدیر عامل منطقه آزاد چابهار، ارائه شد که ایشان از این طرح حمایت کردند.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان ، نخستین گفتمان جوان با موضوع نقش جوانان در توسعه محلی به میزبانی شورای جوانان منطقه آزاد، در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان چابهار برگزار گردید.
الهه سرحدی مقدم میزبان گفتمان جوان، اظهارداشت: توسعه سواحل مکران یک پروژه وسیعی می باشد که نقش جوانان این شهرستان در آن تدوین نشده است بدین منظور ما جوانان شهرستان چابهار را طی فراخوان عمومی که از طریق فضای مجازی منتشر شد دعوت بحضور کردیم.
وی افزود: حضور جوانان دغدغه مند و نقش آنان در مطالبه گری صحیح می تواند تاثیر مثبتی در تسریع این پروژه داشته باشد.
وی گفت: جوانان شرکت کننده در این نشست دغدغه های خودشان را بیان داشتند، که حرف های منطقی و درستی بودند که ملزم دانستیم یک نفر را به عنوان صدای واحد جوانان شهرستان چابهار به عنوان سخنگو معرفی کنیم تا در جلسات مسئولان حضور داشته باشد و دغدغه ها و برنامه های جوانان را در جلسات مطرح نماید.
سرحدی مقدم ادامه داد: شورای جوانان منطقه آزاد چابهار جنبش جوانان شهر چابهار می باشد که طرح تشکیل شورای جوانان با متن اساسنامه و شرح اهداف به دکتر کردی مدیر عامل منطقه آزاد چابهار،ارائه شد که ایشان از این طرح حمایت کردند و تاکید به تشکیل کارگروه ها و انتخاب سرپرست و مدیران با رای گیری اعضای کمیته ها را داشتند.
 

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=47823

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.