• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
8

ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در سیستان وبلوچستان

  • کد خبر : 47944
  • 15 اردیبهشت 1398 - 19:25
برنامه های تدارک دیده شده رسانه ملی ویژه ماه مبارک رمضان در سیستان وبلوچستان.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان ، محمود دولت کردستانی، مدیرکل صداوسیمای سیستان و بلوچستان، اظهارداشت: جمع خوانی قرآن کریم، ویژه برنامه های سحرها و افطار و بخش های فرهنگی و سخنرانی از جمله برنامه های تدارک دیده شده رسانه ملی ویژه ماه مبارک رمضان در سیستان وبلوچستان است.
وی افزود: شبکه استانی سیمای هامون با پخش زنده  مراسم جمع خوانی قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز بین المللی، کشوری واستانی جهت ختم ۳۰ جزء قرآن هر روز با روزه داران همراه خواهد بود .این برنامه ۶۰ دقیقه ای به تهیه کنندگی رضا جنابادی  به صورت زنده  از مسجد جامع  با قرائت قاریان ممتاز استانی اعم از قاریان شیعه و سنی بعد از نماز ظهر و عصر تهیه و پخش خواهد شد.
وی گفت: شبکه استانی هامون در سحرهای ماه مبارک رمضان نیز ویژه برنامه «دعوت» را روی آنتن می برد، این برنامه با پخش ادعیه، مناجات، ذکر و نوای ملکوتی قرآن، پخش اذان و اوقات شرعی شوق بندگان دعوت شده به ماه مهمانی خدا را متجلی می کند، این برنامه  ۶۰ دقیقه ای از اولین شب ماه مبارک رمضان همراه بینندگان خواهد بود که به  تهیه کنندگی مهدی غلام پورشهری در قالب ترکیبی استودیویی و به صورت زنده تهیه و از ساعت ۳:۳۰ صبح پخش خواهد شد.
کردستانی ادامه داد: برنامه «مهمانی» در زمان افطار با معرفی چهره های شاخص اخلاقی و الگوهای اجتماعی در موقعیت مختلف از حال وهوای زندگی و فراز و نشیب های آنها می گوید و با آنها گفتگو خواهد شد .
وی گفت: بخش بچه مسجدی با  حضور در مسجد جامع با نوجوانان وجوانان مسجدی ارتباط می گیرند واز حال وهوای آنها می گوید، از دیگر بخش های این برنامه ضیافت افطار و حضور در جمع خانواده های روزه دار وهمچنین بخش آموزش آشپزی می باشد که در۳۲ برنامه ۶۰ دقیقه ای با ساختار ترکیبی استودیویی  و ۲ مجری،  لوکیشن برنامه در باغ قوه قضائیه به صورت زنده و با واحد سیار خواهد بود که تهیه کنندگی آن را علی هاشمی بر عهده دارد و ازساعت ۱۸ تا ۱۹ همراه روزه داران خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه «حدیث آرزومندی» به تهیه کنندگی فریبا دادی پور نیز طی ۳۰ برنامه ۱۰۵ دقیقه ای  در ایام ماه مبارک رمضان تهیه واز ساعت ۲:۴۵ به روی آنتن می رود که حضور کارشناسان مذهبی و پخش مناجات و ادعیه های ماه مبارک رمضان و گفتگوهای مذهبی وعارفانه حال وهوای عرفانی به این برنامه قدیمی خواهد داد .
وی افزود: شبکه استانی صدا هم با برنامه مهمانی خدا در لحظه های افطار همراه شنوندگان رادیویی استکه طرح موضوعات محوری با حال وهوای رمضان، حضور کارشناسان و میهمانان برجسته در حوزه های مختلف و پخش نمایش های رادیویی از بخش های تدارک دیده شده آن است.
کردستانی گفت: این برنامه در قالب ۳۰ قسمت۹۰ دقیقه ای  با عنوان «مهمانی خدا» از ساعت۱۸:۳۰ آغاز و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت که تهیه کنندگی این برنامه را حامد بیجاری و ام البنین دشتی بر عهده خواهند داشت.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=47944

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.