• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
5

با سواستفاده کنندگان فضای مجازی برخورد می شود

  • کد خبر : 52007
  • 30 اردیبهشت 1398 - 5:42
با سواستفاده کنندگان فضای مجازی برخورد می شود
خبرنگاران چراغ راه جامعه برای شناسایی مسیرهای درست و آشنایی با مشکلات هستند.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان ، محمد سرگزی، دادستان زابل، در نشست توجیهی پلیس فتا زابل با خبرنگاران اظهارداشت: فضای مجازی دارای منافع زیادی برای جامعه است اما اگر افرادی با سو استفاده از این فضا برای جامعه ناامنی روانی ایجاد کند با آنان قاطعانه برخورد می شود.
وی افزود: بداخلاقی باعث عقب ماندگی هر جامعه ای می شود فعالیت رسانه ها در حل معضلات منطقه زابل مثبت است و بعنوان دادستان همواره از فضای سالم رسانه ای حمایت کرده ام.
وی گفت: خبرنگاران چراغ راه جامعه برای شناسایی مسیرهای درست و آشنایی با مشکلات هستند، گاها مواردی از سوی برخی رسانه ها به اشتباه منتشر می شود که این اخبار آثار منفی بر جامعه دارد.
سرگزی استقرار نمایندگی سازمان بازرسی در زابل را ضروری دانست و تاکید کرد: نخستین نقش دستگاه بازرسی ارشاد و هدایت است که با ایجاد آن در  زابل از بسیاری مفاسد اقتصادی در دستگاهها جلوگیری می شود.
وی گفت: پس از حضور سرپرست فرماندهی انتظامی زابل بیشترین همکاری میان دستگاه قضا و نیروی انتظامی در تثبیت امنیت شهر شکل گرفته است، جمع آوری معتادان سطح شهر در کمتر از ۴۸ ساعت توسط نیروی انتظامی انجام می شود و سایر دستگاههای متولی باید به این موضوع ورود جدی داشته باشند.
سرهنگ احمد ثمره حسینی، سرپرست فرماندهی انتظامی زابل، اظهارداشت: پلیس و اصحاب رسانه دو قطب مهم آسایش و امنیت هستند که با تکیه بر تعامل می توانند امید و آرامش را به جامعه تزریق کنند.
وی افزود: موفقیت های فرماندهی انتظامی زابل در برخورد با مجرمان حاصل همراهی رسانه ها با پلیس بوده است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=52007

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.