• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
8

بیش از ۱۵ فرماندار در سیستان و بلوچستان تغییر خواهند کرد

  • کد خبر : 58397
  • 21 خرداد 1398 - 15:33
بیش از ۱۵ فرماندار در سیستان و بلوچستان تغییر خواهند کرد
داشتن تائیدیه دستگاه های ذیصلاح در استعلام ها، شایسته سالاری، اعتقاد راسخ به اصول جمهوری اسلامی و برنامه های دولت از جمله معیارهای انتخاب فرمانداران است.
️ به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان ، علی زینی وند، معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: با این تغییرات صورت گرفته کار تغییرات در سالجاری به پایان می رسد چراکه سال مهمی را در پیش رو داشته و بحث انتخابات نیز بر اهمیت آن افزوده است، این تغییرات را نمی توان خانه تکانی دانست چرا که همه فرمانداران از بین همین افراد حاضر هستند.

 

 

وی افزود: داشتن تائیدیه دستگاه های ذیصلاح در استعلام ها، شایسته سالاری، اعتقاد راسخ به اصول جمهوری اسلامی و برنامه های دولت از جمله معیارهای انتخاب فرمانداران است.
️ وی گفت: اینکه ببینیم چند نفر از این مذهب و آن مذهب هستند و چه تعداد از یک قوم و قبیله خاص هستند اصلا در گزینش ما قرار ندارد و از هیچ شخصی توصیه نپذیرفته ایم و می توانم با جدیت بگویم که با توصیه هیچکس هیچ فرمانداری را منصوب نکرده ایم و فرمانداران ما وامدار هیچ شخصی نیستند.
️زینی وند ادامه داد: فرآیند انتخابات در سطح استان ها به گونه ایست که هیات اجرایی، هیات نظارت استانها، هیات بازرسی وزارت کشور، هیات نمایندگان کاندیداها، نمایندگان خبرگزاری ها و نمایندگان احزاب در ستادهای انتخاباتی حضور دارند و این ساختار چند وجهی که همه همدیگر را چک و بررسی می کنند به گونه ایست که غیرممکن است در آن تقلبی صورت گیرد.
لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=58397

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.