• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
11

دولت برای رفع مشکلات سیستان و بلوچستان جدی است

  • کد خبر : 62324
  • 04 تیر 1398 - 15:31
دولت برای رفع مشکلات سیستان و بلوچستان جدی است
باید به کسانی که شهروند این نظام هستند خدمات شایسته ارائه و با متخلفان و طمعکاران که در صدد سوء استفاده هستند برخورد قاطع انجام شود.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان ، احمدعلی موهبتی، در کارگروه باز آفرینی شهری و بافت های فرسوده سیستان و بلوچستان که با حضور معاون اقتصادی رئیس جمهوری برگزار شد اظهار داشت: حاشیه نشینی یکی از معضلات این استان محسوب می شود که دولت به درستی این مشکل را دیده و برای برطرف کردن آن ورود کرده است.
 

 
وی افزود: عدم برنامگی، نیاز جامعه و طمع برخی از افراد را از جمله دلایل و مشکلات پیش روی برنامه ها است، طرح و برنامه های ارائه شده در حوزه باز آفرینی دارای نواقصی است که باید به سرعت اصلاح و عملیاتی شود.
وی گفت: بیش از اعتبار نیاز به یک اراده قوی داریم، برای رسیدن به موفقیت همه باید پای کار بوده و نگاه به این مشکل به منزله برخورد با یک زلزله هشت ریشتری دیده شود.
موهبتی ادامه داد: باید به کسانی که شهروند این نظام هستند خدمات شایسته ارائه و با متخلفان و طمعکاران که در صدد سوء استفاده هستند برخورد قاطع انجام شود.
وی گفت: نقش مردم در پیشبرد این برنامه ها را مهم  است باید نقش مردم، ائمه جمعه و جماعات، علمای کرام، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران و سایر ارگانها دیده شود.
وی تصریح کرد: اگر باور و اعتقاد دینی داریم خدمت به مردم را بپذیریم و همه با این نگاه باید خدمتگذار مردم بوده و برای آن تلاش کنیم.
استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: طرح و برنامه باز آفرینی در سیستان و بلوچستان یکی از برنامه های مهم و کارآمد است که در صورت به نتیجه نشستن الگویی موفق برای تمام کشور خواهد بود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=62324

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.