• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
11

نام نویسی چهاردهمین جشنواره تعاونی های برتر سیستان و بلوچستان تمدید شد

  • کد خبر : 64349
  • 11 تیر 1398 - 18:10
نام نویسی چهاردهمین جشنواره تعاونی های برتر سیستان و بلوچستان تمدید شد
چهاردهمین جشنواره تعاونی های برتر استان در شهریور سالجاری همزمان با هفته تعاون برگزار خواهد شد و برگزیدگان جشنواره استانی برای شرکت در جشنواره ملی تعاونی های برتر که در تهران برگزار می شود، معرفی خواهند شد.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان ، مهرداد جهاندیده، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: زمان نام نویسی چهاردهمین جشنواره تعاونی های برتر که از ۴ خرداد تا ۱۰ تیر اعلام شده بود، با توجه به استقبال شرکت های تعاونی تا روز پنجشنبه ۱۳ تیر تمدید شد.
وی‌ افزود: جشنواره تعاونی های برتر همه ساله در راستای ترویج و توسعه فرهنگ تعاون و معرفی نظام مند و نهادینه کسب و کارهای تعاونی موفق در سطح استانی و ملی برگزار می‌شود.
وی گفت: شرکت های تعاونی متقاضی در ۲۳ گرایش کشاورزی، صنعتی، معدنی، عمرانی، تأمین نیاز تولیدکنندگان،مصرف کنندگان، صنوف توزیعی،صنوف خدماتی، اعتبار، دهیاری، زنان، حمل و نقل، فرش دستباف، مسکن، مرزنشینان، دانش بنیان، سهامی عام، فراگیر ملی، بنیاد تعاون و کارآفرینی، خدماتی، اتاق تعاون و اتحادیه های تعاونی در این جشنواره نام نویسی کنند.
جهاندیده ادامه داد: بر این اساس تعاونگران استان می توانند برای نام نویسی در جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر تا تا ۱۳ تیر به سامانه اینترنتی چهاردهمین جشنواره تعاونی های برتر به آدرس www.taavonibartar.mcls.gov.ir مراجعه و نسبت به ورود اطلاعات تعاونی یا اتحادیه خود در مهلت اعلام شده اقدام کنند.
وی اعلام کرد: چهاردهمین جشنواره تعاونی های برتر استان در شهریور سالجاری همزمان با هفته تعاون برگزار خواهد شد و برگزیدگان جشنواره استانی برای شرکت در جشنواره ملی تعاونی های برتر که در تهران برگزار می شود، معرفی خواهند شد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=64349

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.