• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
8

سینما ساحل چابهار افتتاح شد

  • کد خبر : 64493
  • 12 تیر 1398 - 0:16
سینما ساحل چابهار افتتاح شد
سینما ساحل در سالن اداره ارشاد چابهار قرار داده شده است، همین مورد است که این سالن را از حد استانداردهای سالن های سینمایی دور نگه داشته است، اما با استقبال خوب مردم از سینما این امکان را می دهد که کارهایی برای بهبود بخشیدن این سالن صورت بگیرد.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان ، محمد امین محمدی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چابهار، اظهار داشت: در شهر هنرمند خیزی همچون چابهار سینما جایگاه ویژه ای دارد، نزدیک به ۲۰ سال است که چابهار بدون سالن سینما بوده است.
وی افزود: استقبال چشمگیری که از طرف مردم و هنرمندان سینما، تئاتر این شهرستان شاهد بودیم نوید این را می دهد که سینما جایگاه فرهنگی خود را در چابهار پیدا کرده است و جای خالی همچنین مکان فرهنگی احساس می شد.
وی گفت: امکانات اولیه برای راه اندازی سینما ساحل چابهار قابل قبول می باشند اما این امکانات در حد استاندارد و مطلوب نیستند، لذا از سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت مشارکت و تجهیز نمودن این سالن به استانداردهای سینماهای ملی دعوت می کنیم که مشارکت کنند تا شاهد سالنی در حد مطلوب باشیم.
جواد سلمان نژاد، مدیر سینما ساحل چابهار، اظهار داشت: استقبال مردم از افتتاحیه سینما ساحل چابهار بسیار خوب بود و جا دارد که به مردم این شهرستان تبریک گفته شود بابت اینکه صاحب سالن سینمایی در شهرشان شده اند.
وی افزود: کمبودهایی در سینما ساحل چابهار وجود دارند که نیازمند زمان و فعالیت برای رفع آن ها است، در همه جای دنیا برای استاندارد سازی همچنین فضاهایی سرمایه گذاری صورت میگیرد و سرمایه است که استاندارد سالن سینمایی را می سازد.
وی گفت: سینما ساحل در سالن اداره ارشاد چابهار قرار داده شده است، همین مورد است که این سالن را از حد استانداردهای سالن های سینمایی دور نگه داشته است، اما با استقبال خوب مردم از سینما این امکان را می دهد که کارهایی برای بهبود بخشیدن این سالن صورت بگیرد.
سلمان نژاد ادامه داد: عرضه یک خدمت تبلیغات آن کار است، فیلم های بروزی که در سرتاسر کشور در حال پخش می باشند و اکران آنها در این مکان خود یک تبلیغ بزرگی خواهد بود که مردم چابهار با تماشای فیلم ها روی پرده و بروز بهره مند خواهند شد.
 

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=64493

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.