• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
6

۹۰ میلیارد تومان به طرح های عمرانی سرباز اختصاص یافت

  • کد خبر : 70345
  • 30 تیر 1398 - 21:37
۹۰ میلیارد تومان به طرح های عمرانی سرباز اختصاص یافت
کدخدا، آبرسانی به روستاها، آسفالت راه‌های خاکی، آنتن دهی تلفن همراه و حل مشکلات اینترنت، ساماندهی کامل مرز پیشین در حمل و نقل کالا و جابجایی مسافر و تکمیل طرح های نیمه تمام شهرستان سرباز را خواستار شد.
به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان ، سلیم کدخدا، سرپرست فرمانداری سرباز، اظهار داشت: استاندار و مدیران کل سیستان و بلوچستان توجه ویژه ای به شهرستان سرباز دارند و در تلاش برای رفع مشکلات این شهرستان هستند.
وی افزود: سرباز از نظر شاخص‌های توسعه ای در رتبه پایینی قرار دارد و باید با تلاش مضاعف و تخصیص اعتبارات ویژه مشکلات این شهرستان را کاهش داد.
سرپرست فرمانداری سرباز اظهار امیدواری کرد که با همت و تلاش مضاعف مدیران شهرستان در جذب به موقع اعتبارات، تعامل و همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی استان توسعه، عمران و آبادانی شهرستان با شتاب بیشتری ادامه یابد.
کدخدا ادامه داد: فصل آب و فاضلاب با اعتباری در حدود ۲۵ میلیارد تومان ۲۷ درصد از کل اعتبار، فصل حمل و نقل با اعتباری در حدود ۲۴ میلیارد تومان ۲۷ درصد از کل اعتبار، فصل صنعت و معدن با اعتباری در حدود ۱۰ میلیارد تومان ۱۱ درصد از کل اعتبار و فصل توسعه و خدمات شهری، روستایی و عشایری با اعتباری در حدود ۹ میلیارد تومان ۱۰ درصد از کل اعتبار شهرستان سرباز را به خود اختصاص داده اند.
وی آبرسانی به روستاها، آسفالت راه‌های خاکی، آنتن دهی تلفن همراه و حل مشکلات اینترنت، ساماندهی کامل مرز پیشین در حمل و نقل کالا و جابجایی مسافر و تکمیل طرح های نیمه تمام شهرستان سرباز را خواستار شد.
لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=70345

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.