• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
7

زمان نام‌نویسی سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر سیستان و بلوچستان تمدید شد

  • کد خبر : 70354
  • 30 تیر 1398 - 21:32
زمان نام‌نویسی سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر سیستان و بلوچستان تمدید شد
کارآفرینان برتر در این جشنواره در سه بخش اقتصادی صنعت، کشاورزی و خدمات انتخاب می‌شوند و پس از معرفی در جشنواره استانی در صورت داشتن شرایط و کسب امتیازات لازم به جشنواره ملی امتنان از کارآفرینان برتر کشور معرفی خواهند شد.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان ، مهرداد جهاندیده، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: صاحبان کسب و کار دارای نوآوری و خلاقیت، افراد و شرکت‌هایی که واجد شرایط کارآفرینی هستند می‌توانند تا ۲۰ مرداد در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر نام نویسی کنند.
وی افزود: این جشنواره هر سال با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، تاکید بر خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، شناسایی کارآفرینان در سراسر کشور و انتخاب برترین آن‌ها و معرفی به عنوان الگو به آحاد جامعه بویژه جوانان، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی در بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات، ایجاد نشاط و رقابت در فضاهای کسب و کار، هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی و تقویت نقش کارآفرینان در نظام تصمیم سازی کشور برگزار می شود.
وی گفت: نام نویسی در سیزدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر از هشتم خرداد آغاز شده است، با توجه به تمدید زمان نام نویسی، همه کارآفرینان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.karafarinanebartar.ir نسبت به نام نویسی ، تکمیل فرم‌های مربوطه و ارسال مستندات اقدام کنند.
جهاندیده ادامه داد: کارآفرینان برتر در این جشنواره در سه بخش اقتصادی صنعت، کشاورزی و خدمات انتخاب می‌شوند و پس از معرفی در جشنواره استانی در صورت داشتن شرایط و کسب امتیازات لازم به جشنواره ملی امتنان از کارآفرینان برتر کشور معرفی خواهند شد.
وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به معاونت اشتغال و کارآفرینی اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان به آدرس “زاهدان، خیابان امداد، اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان” و یا ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان‌ها مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=70354

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.