• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
7

راه اندازی مرکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ در چابهار ضروری است

  • کد خبر : 75710
  • 12 مرداد 1398 - 18:45
راه اندازی مرکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ در چابهار ضروری است
بامری: باید به مرحله‌ای برسیم که همه افراد جامعه تولیدکنندگان و توزیع کنندگان موادمخدر را در پست ترین جایگاه ببینند.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان ، رحمدل بامری، فرماندار چابهار، اظهار داشت: بالا بردن سطح اگاهی عمومی شهروندان در رابطه با مضرات مواد مخدر ضروریست و بسیاری از مشکلات جوامع ‏امروزی ندانستن و عدم آگاهی در خصوص مشکلات و معضلات اعتیاد به مواد مخدر است.
وی افزود: هیچ موفقیتی جز با همکاری و همراهی همه ‏مسئولان و شهروندان یک جامعه حاصل نخواهد شد و باید همه قشرها برای داشتن جامعه ای پویا و با نشاط همکاری کنند.
وی گفت: صاحبان کسب و کار، مدیران صنایع و کارگاه‌های بزرگ و کوچک مستقر در این شهرستان افراد بهبود یافته از مواد مخدر را بکارگیری کنند تا دوباره گرفتار این ماده خانمانسوز نشوند.
بامری ادامه داد: باید به مرحله‌ای برسیم که همه افراد جامعه تولیدکنندگان و توزیع کنندگان موادمخدر را در پست ترین جایگاه ببینند، باید دستگاه‌های اجتماعی که درگیر موضوع هستند پای کار باشند و تریبون نمازجمعه و ظرفیت مؤثر روحانیون در این بخش می‌تواند اثرگذار باشد.
وی تصریح کرد: باید با هر آنچه که انسجام و وحدت اجتماعی را در معرض خطر قرار می‌دهد، برخورد شود، افرادیکه از معضل اعتیاد رها یافته اند باید بستری برایشان فراهم و این افراد را بکارگرفت تا شاهد توانمند سازی آنان در بستر جامعه و ترقی هرچه بیشتر افراد مذکور باشیم.
وی خاطر نشان کرد: همه ما به عنوان شهروند باید احساس مسئولیت کرده و در رفتارهای فرهنگی مان جدیت بیشتری به خرج دهیم و در این راه با سازمان‌های مردم نهاد و دستگاه‌های مقابله کننده همراهی و همکاری داشته باشیم، ادارات بهزیستی و مرکز بهداشت نسبت به شناسایی و ساماندهی مراکز غیر مجاز ترک اعتیاد اقدام و نتیجه را به دبیرخانه شورا اعلام کنند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=75710

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.