• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
7

جوانان نقش مهمی در هم‌افزایی و وحدت دارند

  • کد خبر : 81245
  • 26 مرداد 1398 - 18:38
جوانان نقش مهمی در هم‌افزایی و وحدت دارند
ایجاد اشتغال، نشاط، ورزش و آموزش جوانان امری ضروری می باشد، منطقه آزاد چابهار با سازمان ورزش و جوانان همراهی و هم‌افزایی لازم را خواهد داشت.

به گزارش هاتف سیستان و بوچستان ، عبدالرحیم کردی، مدیر عامل منطقه آزاد چابهار، در همایش ملی نقش جوانان و سازمان‌های مردم‌نهاد در گفتمان‌سازی وحدت و تقریب مذاهب اسلامی، اظهار داشت: جوانان در ابعاد مختلف زندگی می‌توانند نقش مهمی در وحدت و هم‌افزایی جامعه داشته باشند.
وی افزود: در جنگ نابرابر امروز و فشارهای اقتصادی و مواجهه با نابرابری‌ها باید به اشتراکات مذهبی و دینی و در مدار هم‌افزایی حرکت کنیم و اجازه ندهیم قدرت‌های منطقه‌ای و فرا منظقه‌ای که به دنبال تغییر باورها و اصول اعتقادی مردم هستند به اهداف خود برسند.
وی گفت: اقدام ارزشمند وزارت ورزش و جوانان در زمینه وحدت با برگزاری این برنامه خوب قابل تقدیر است و ما باید با چنین برنامه‌هایی همگرایی و اتحاد جوانان را بیشتر و از این حرکات ارزشمند حمایت کنیم.
کردی ادامه داد: وظیفه خود می‌دانم با حضور در چنین محفل و مراسمی اعلام کنم که منطقه آزاد چابهار همیشه از جوانان حمایت کرده و از هیچ کوششی برای این قشر از جامعه دریغ نمی‌کند.
وی تصریح کرد: جوانان نیازمند نشاط و شادابی هستند و برگزاری برنامه‌های وحدت‌آفرین و متنوع می‌تواند نقش مهمی در پویایی جامعه داشته باشد.
وی گفت: پرداختن به مسائل جوانان اثرات موثری در بخش‌های مختلفی داشته است و جوانان در امیدآفرینی و در برابر جنگ اقتصادی باید نقش خود را ایفا کنند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=81245

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.