• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
6

۸۲۳ پروژه هفته دولت در سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 83914
  • 02 شهریور 1398 - 18:41
۸۲۳ پروژه هفته دولت در سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود
امیدواریم بتوانیم کاری که شهدا برای دفاع از کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سال‌های گذشته انجام داده‌اند را انجام دهیم.
به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان ، احمد علی موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان، در مراسم غبار روبی مزار شهدا که با حضور جمعی از مسئولین استانی برگزار شد ضمن تبریک هفته دولت، اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی با حضور در گلزار شهدا برای دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی عهد و پیمان مجدد با شهیدان بستند.
وی افزود: امیدواریم بتوانیم کاری که شهدا برای دفاع از کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سال‌های گذشته انجام داده‌اند را انجام دهیم.
وی گفت: در مقطعی از تاریخ که کشور مورد هجوم بیگانگان قرار گرفت مردم جان و سرمایه خود را فدای نظام کردند چرا که در آن زمان جان دادن و مقابل دشمنی ایستادن مهم بود؛ امروز کشور نیاز به تلاش و کوشش دارد و نیاز دارد برای پیشرفت مردم عده ای جان و مالشان را در سیستان و بلوچستان به خطر بیاندازند.
موهبتی ادامه داد: سیستان و بلوچستان به عنوان خط اول جبهه امنیت، اقتصاد و بهداشت می باشد، مدیرانی که در سیستان و بلوچستان خدمت می‌کنند به نوعی ایثارگران و فداکاری هستند که می‌توانند کار و راه شهدا را دنبال کنند و در واقع خدمت بی منت برای مردم شرط خدمت در استان سیستان و بلوچستان است.
وی تصریح کرد: ۸۲۳ پروژه در هفته دولت در سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود، پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت بیش از ۲۵ درصد نسبت به سال گذشته در استان افزایش داشته است.
وی بیان کرد: در مجموع برای پروژه‌هایی که قرار است در این هفته در سیستان و بلوچستان افتتاح شود ۴۳۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
وی از شروع کلنگ زنی ۱۳۸ پروژه در هفته دولت خبر داد: ۳۶۵ میلیارد تومان برای این پروژه‌ها تامین اعتبار صورت گرفته است که امیدواریم بتوانیم با افتتاح آن‌ها خدمت کوچکی به مردم این استان ارائه دهیم.
لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=83914

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.