• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
10

ساماندهی حاشیه شهر چابهار آغاز شده است

  • کد خبر : 86042
  • 06 شهریور 1398 - 23:24
ساماندهی حاشیه شهر چابهار آغاز شده است
سیستان و بلوچستان به بیمارستان‌های تخصصی نیاز دارد که بخشی از این نیاز با اتمام این طرح رفع می‌شود.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان ، علی زینی وند، معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: دولت خدمات خوبی برای محرومیت زدایی مناطق مختلف سیستان و بلوچستان بویژه چابهار ارائه کرده که قابل تقدیر است.
وی افزود: مشکلات و موانع باید توسط مسئولان بررسی و راهکار‌های لازم برای حل آن‌ها اندیشیده شود تا بتوان رضایتمندی مردم را جلب کرد.
وی گفت: دولت با وجود محدودیت‌های اقتصادی در سال‌های اخیر دست از خدمت به مردم بر نداشته و شاهد افتتاح طرح‌های مختلف عمرانی در نقاط مختلف شهری و روستایی هستیم.
زینی وند ادامه داد: ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی کار بسیار بزرگ و جهادی توسط دولت در چابهار است که امیدواریم هرچه سریعتر تکمیل شود.
وی تصریح کرد: سیستان و بلوچستان به بیمارستان‌های تخصصی نیاز دارد که بخشی از این نیاز با اتمام این طرح رفع می‌شود، سیستان و بلوچستان از جمله استان‌های محروم در شاخص‌های بهداشتی است که بخشی از آن با آغاز ساخت ۲ بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی در ایرانشهر و چابهار تأمین می‌شود.
رحمدل بامری، فرماندار شهرستان ویژه چابهار، اظهار داشت: با افتتاح ۲ بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی در چابهار و ایرانشهر شاخص‌های تخت بیمارستانی در جنوب این استان ارتقا می‌یابد.
وی افزود: با بهره برداری از این بیمارستان‌ها بخش قابل توجهی از نیاز‌های درمانی جنوب سیستان و بلوچستان تامین و شاخص‌های بهداشتی و درمانی استان ارتقاء می‌یابد.
وی گفت: پیگیری و حل بخشی از مشکلات مردم حاشیه شهر چابهار را خواستاریم امروز شاهد افتتاح پروژه برقرسانی به روستای کمب و حاشیه شهر با حجم ۱۸ کیلومتر شبکه ۲۰ کیلو ولت، هفت کیلومتر شبکه فشار ضعیف، ۲۵۰ پست ترانس هوایی برق با اعتبار بالغ بر ۱۱۴ میلیارد و ۸۸۷ میلیون ریال هستیم.
بامری ادامه داد: بیش از ۷۰ هزار نفر بدون هرگونه امکانات نظیر برق، آب، بهداشت، مدرسه و طرح هادی در حاشیه این شهر ساکن بوده اند که طرح ساماندهی آنان آغاز شده است.
وی بیان کرد: ۸۹ پروژه آموزشی، عمران شهری، عمران روستایی، بهداشتی، مسکن مددجویان، توسعه برق، کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری، آبرسانی، ورزشی، فرهنگی، تامین زیرساخت‌های حاشیه نشینی و پروژه‌های صنعتی با اعتبار ۸۹۵ میلیارد و ۱۱۸ میلیون ریال آماده افتتاح و بهره‌برداری است.
وی گفت: علاوه بر افتتاح پروژه‌های شکل گرفته، تعداد ۱۷ پروژه در حوزه‌های آب، برق و عمران روستایی با اعتبار ۱۹۵ میلیارد و ۶۱۵ میلیون ریال کلنگ‌زنی شده است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=86042

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.