• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
4

نخستین جلسه سه شنبه‌ها با جوانان در زاهدان برگزار شد

  • کد خبر : 93388
  • 03 مهر 1398 - 12:21
نخستین جلسه سه شنبه‌ها با جوانان در زاهدان برگزار شد
در راستای پیشنهاد وزیر ورزش و جوانان طرح "سه شنبه‌ها با جوانان "، ادهم کرد مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با تعدادی از سمنهای استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان ، ادهم کرد، مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، در خصوص برگزاری سه شبه ها با جوانان، اظهار داشت: توجه به جوانان و شنیدن سوالات و مشکلات آنها از موارد مهمی است که شخص مقام عالی وزارت ورزش و جوانان نیز توجه ویژه ای به آن دارد و ما نیز با اختصاص دادن سه شنبه ها با جوانان پاسخگوی سوالات و مشکلات آنها خواهیم بود.
وی افزود: سمن های سیستان و بلوچستان ثابت کردند که می توانند کارهای بزرگی را در سطح ملی انجام دهند و اکنون حرفی برای گفتن در سطح کشور دارند و در این جلسات می توانند طرح های خود را مورد بررسی قرار دهند.
وی گفت: این جلسه هر هفته سه شنبه ها برگزار میشود تا جوانان و سمن ها بتوانند سوالات و مشکلات خود را مطرح کنند تا جهت رفع آنها اقدامات لازم صورت بگیرد و با توجه به فاصله زیاد شهرستانها با مرکز استان این جلسه به صورت منطقه ای نیز برگزار خواهد شد.
کُرد ادامه داد: اکنون وزارت ورزش و جوانان به سمن های استان سیستان و بلوچستان اعتماد بیشتری دارد و اجرای طرح های ملی و مهمی را به سمن های استان واگذار نموده و ما با هم اندیشی در این جلسات باید نواقص و ایرادهای اجرای طرح ها را رفع کنیم تا سمن ها بتوانند به بهترین نحو طرح های ملی خود را اجرا کنند.
وی تصریح کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی و نوار مرزی، بافت فرهنگی و همچنین جوانان مستعد و با ظرفیت این منطقه، انتظار میرود سازمان های مردم نهاد سیستان و بلوچستان با استفاده از مدل های نوآورانه در حوزه های گردشگری، مواد مخدر و حتی حوزه ورزش با ارائه‌ی طرح های توجیهی اقتصادی بستره مناسبی برای ایجاد اشتغال پایدار فراهم کنند.
گفتنی است در این جلسه از سمن ها بعنوان نهادهای پیشران توسعه اجتماعی و صدای مردم یاد شد که باید به همگرایی و اتحاد جایگاه واقعی خود را پیدا کنند، و با پیشنهاد دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان تحت عنوان سه شنبه هاباجوانان، نخستین جلسه آن در استان سیستان و بلوچستان (عصر سه شنبه دوم مهر ماه ۹۸) با حضور ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان، سرکار خانم مقیمی معاونت فرهنگی و امور جوانان بهمراه شکوری رئیس گروه مشارکت‌های اجتماعی اداره کل و جمعی از دبیران سازمان‌های مردم نهاد در محل اداره کل برگزار شد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=93388

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.