• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
4

روابط عمومی‌ها با ادبیات واقعی و صادقانه با مردم ارتباط برقرار کنند

  • کد خبر : 93391
  • 04 مهر 1398 - 11:18
روابط عمومی‌ها با ادبیات واقعی و صادقانه با مردم ارتباط برقرار کنند
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: روابط عمومی‌ها وظیفه دارند با ادبیات واقعی و صادقانه با مردم ارتباط برقرار و با هجمه رسانه‌های تخریبی که با هدف ناامید کردن مردم فعالیت می‌کنند، مقابله کنند.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان ، علی زینی وند، معاون سیاسی واجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان که در محل سالن اجتماعات استانداری برگزارشد، اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند، ضمن تعامل با رسانه ها خدمات مربوطه را به مردم اطلاع رسانی کنند.
وی افزود: نباید اجازه دهیم اخبار منفی و غیر واقعی توسط رسانه های معاند و تخریب گر انتشار داده شود، چرا که این ظلم بزرگی به مردم، نظام جمهوری اسلامی و منافع ملی ما می باشد.
وی گفت: در شرایط سخت جنگ نابرابر رسانه ای و اقتصادی که امروزه علیه کشور شکل گرفته است، غول های رسانه‌ای معاند، حجم عظیمی از اخبار ناامید کننده و تخریبی را نسبت به شاکله و خدمات نظام بر سر مردم ایران خالی می کنند.
زینی وند ادامه داد: به همه مدیران اعلام می کنم، با تمامی رسانه های دارای هویت استان در تعامل باشند و خدمات انجام شده را از این طریق به اطلاع مردم برسانند.
وی تصریح کرد: مدیران باید در حوزه اطلاع رسانی پیشرو باشند و هیچ مدیری حق ندارد در راستای اطلاع رسانی در چارچوب وظایف سازمان مربوطه، از رسانه ها دوری کند، روابط عمومی حرفه‌ای نیز بایستی پل ارتباطی بین رسانه ها، مردم و مسئولین باشد و این مباحث را اطلاع رسانی کند.
وی بیان کرد: هدف ما برگزاری یک انتخابات سالم، رقابتی و بیطرفانه است، و همه دستگاه های دولتی موظفند، با ایجاد روحیه امید در بین مردم بستر و زمینه مشارکت بالای آنان را در انتخابات پیش رو فراهم کنند.
وی تاکید کرد: بروزرسانی پرتال استان سیستان و بلوچستان که مهمترین پایگاه و یا درگاهی در استان است که افکار عمومی داخل و خارج از استان را معرفی می کند، پرتال اطلاع رسانی هر استان است، پرتال باید حاوی اطلاعاتی پیرامون معرفی کلی و بیانگر ظرفیت ها و پتانسیل های استان و همچنین اطلاع رسانی مهمترین اقدامات انجام شده در استان باشد به گونه‌ای که افراد بتوانند در کمترین زمان ممکن تصویر کلی از استان را داشته باشند.
وی بیان داشت: اهمیت این موضوع جایی نشان داده می‌شود که متاسفانه تصویر معرفی شده با واقعیت های موجود در استان به هیچ وجه منطبق نیست، تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف به روز رسانی پرتال مربوطه می باشند تا این خلا و نقیصه به نحو احسن جبران شود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=93391

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.