• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
11

قایق های صیادی در چابهار ساماندهی می شوند

  • کد خبر : 94801
  • 30 مهر 1398 - 13:00
قایق های صیادی  در چابهار ساماندهی می شوند
پور مردان: عدم سامان یافتگی قایق های صیادی اسکله تالاب بین المللی خلیج گواتر وخور باهو از مشکلات منطقه است که به زودی ساماندهی می شوند.
به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان ، وحید پورمردان، مدیر کل محیط زیست سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: چهارمین کارگاه تدوین برنامه ساماندهی اسکله صیادی خلیج گواتر با حضور کارشناسان سازمان حفاظت محیط زیست، اداره کل حفاظت محیط زیست استان، روسای ادارات دستگاه های اجرایی و سمن های زیست محیطی فعال در چابهار برگزار شد که ضمن هم اندیشی با مسئولان مختلف، فعالیت های اجرایی برنامه ساماندهی اسکله تالاب بین المللی خلیج گواتر وخور باهو مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی افزود: از مسائلی که در زمینه ساماندهی اسکله در این جلسه مطرح شد عدم سامان یافتگی قایق های صیادی بود که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و به زودی این مشکل مرتفع خواهد شد.
وی گفت: همچنین موارد دیگری از قبیل وضعیت سوخت شناورها و قایق ها، ورود گردشگران و امکانات رفاهی، مدیریت پسماند، ساماندهی آب و برق و مخابرات به بحث و بررسی گذاشته شد و هر یک از مدیران دستگاه های اجرایی حاضر در جلسه نسبت به پاسخگویی و ارائه راهکارهایی جهت رفع مسائل موجود اقدام کنند.
پورمردان ادامه داد: در پایان جلسه پس از مشخص کردن اهداف و فعالیت هایی که باید در خصوص ساماندهی اسکله صیادی تالاب بین المللی خلیج گواتر و خورباهو مورد توجه قرار گیرد نهادهای مسئول و ارگان های همکار در اجرای این طرح مشخص و شرح وظایف آنها اعلام شد.
لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=94801

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.