• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
7

ساخت پایانه مرزی ریمدان تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید

  • کد خبر : 96010
  • 04 آبان 1398 - 12:45
ساخت پایانه مرزی ریمدان تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید
در چند سال گذشته چندین میلیارد تومان صرف توسعه بازارچه شده است، مهم‌ترین اقدام در این خصوص دسترسی بازارچه به فیبر نوری و شبکه تلفن است.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان ، سلیم هوت، مدیر بازارچه مرزی ریمدان، اظهار داشت: مهمترین کارهایی که در سال جاری در مرز ریمدان انجام شده اتصال اینترانت و سامانه گمرگ بازارچه مرزی، اتصال به اینترنت، افتتاح قرنطینه دامی و نباتی، اتصال به تلفن و فکس، استقرار ادارات و سازمان های همجوار، شکستن طلسم برای اولین بار با واردات انبه و چندی قبل نیز واردات دام بوده است.
وی افزود: مرز ریمدان فواید زیادی برای مردم منطقه چابهار دارد و با وجود نبود امکانات و زیرساخت ها در سالجاری واردات از پاکستان به بازارچه مرزی ریمدان به وزن حدود ۳۱ تن و ارزش دلاری ۲۰ هزار دلار و ارزش ریالی حدود ۹۵۰ میلیون ریال انجام شده است.
وی گفت: در چند سال گذشته چندین میلیارد تومان صرف توسعه بازارچه شده است، مهم‌ترین اقدام در این خصوص دسترسی بازارچه به فیبر نوری و شبکه تلفن است تا کار صادرات و واردات سرعت گیرد چرا که تا پیش از این صادرات از بازارچه به‌دلیل نبود تلفن به کندی پیش می‌رفت.
هوت ادامه داد: مرز بین المللی ریمدان نزدیک‌ترین گذرگاه مرزی در استان سیستان و بلوچستان به کشور پاکستان است که تنها ۶۵۰ کیلومتر با مرکز اقتصادی و بزرگترین بندر تجاری اقتصادی پاکستان، کراچی، فاصله دارد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=96010

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.