• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
8
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان؛

برطرف نکردن مشکلات سیستان و بلوچستان سبب تاثیرگذاری در کل کشور می‌شود

  • کد خبر : 129275
  • 07 اسفند 1398 - 20:14
برطرف نکردن مشکلات سیستان و بلوچستان سبب تاثیرگذاری در کل کشور می‌شود
هاتف سیستان و بلوچستان- حجت الاسلام و المسلمین محامی گفت: هر فعالیتی که در سیستان و بلوچستان می‌خواهد انجام شود باید پیوست فرهنگی و اقتصادی داشته باشد و فعالیت هایمان را با محبت و اقتدار انجام دهیم تا به نتیجه دلخواه برسیم.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان اظهار داشت: خدمت در مجموعه‌ای که وظیفه پاسداری از انقلاب اسلامی را برعهده دارد کار بسیار سختی است، اما اگر این ماموریت در منطقه حساس و در زمان حساسی باشد طبیعتا ارزش آن و حساسیت آن بیشتر از سایر نقاط خواهد بود.

وی افزود: در مرحله اجرای گام دوم انقلاب شده‌ایم و در در شرایط زمانی و مکانی حساسی قرار داریم و دشمن نیز در تلاش است به هر نحو ممکن به کشورمان ضربه بزند.

وی گفت: سیستان و بلوچستان از نظر مکانی با توجه به آنکه در جنوب شرق کشور قرار گرفته و دارای مرزهای آبی و خاکیست از جایگاه ویژه‌ای برخوردار  است.

نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این منطقه تنوع اقوام و مذهب را داریم که خود این موضوع به نوعی ظرفیتی است که باید به خوبی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی تصریح کرد: دشمن تلاش می‌کند تا با هر بهانه‌ای به کشور ضربه بزند؛ با توجه به موقعیت این استان، عمق تاثیرگذاری جریانات این خطه پهناور تا عمق کشور قابل گسترش است و نکته قابل توجه آنکه برخی از مسائل بین المللی نیز با توجه به موقعیتی که این منطقه دارد، در سطح استان و گاها به واسطه این خطه در عمق کشور قابل تاثیرگذاری است.

حجت الاسلام و المسلمین محامی بیان کرد: سیستان و بلوچستان مردمی خوب و وفادار دارد و علیرغم خدمات صورت گرفته و تلاش مسوولان در ۴۱ سال گذشته، هنوز شاهد محرومیت این منطقه هستیم و تا رسیدن به جایگاه شایسته و بایسته نظام اسلامی فاصله داریم.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به نامه خود به رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: مشکل اصلی این استان فقر فرهنگی و فقر اقتصادی است، اگر می‌خواهیم مشکلات منطقه حل شود باید برای حل این دو موضوع تلاش کنیم و این درحالیست که همه مشکلات این خطه از جمله امنیت در قالب این دو موضوع حل خواهد شد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=129275

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.