• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
20

سرپرست فرمانداری شهرستان دشتیاری معرفی شد

  • کد خبر : 130388
  • 19 اسفند 1398 - 23:40
سرپرست فرمانداری شهرستان دشتیاری معرفی شد
هاتف سیستان و بلوچستان- امروز با حضور مهندس رحمدل بامری معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار، فرمانده سپاه شهرستان چابهار، امام جمعه شهر نگور و جمعی از مسئولین شهرستانی آقای جمشید سارانی بعنوان سرپرست فرمانداری شهرستان جدید التأسیس دشتیاری معرفی شدند.

رحمدل بامری معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار در جلسه معارفه جمشید سارانی بعنوان سرپرست فرمانداری شهرستان جدید التأسیس دشتیاری اظهار داشت: ارتقای بخش دشتیاری به شهرستان را یک هدیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید به مردمان منطقه این می‌باشد تبریک عرض می کنم.

وی افزود: از تلاش‌ها و پیگیری های استاندار محترم پیرامون ارتقاء بخش دشتیاری به شهرستان تقدیر و تشکر می کنم.

وی گفت: مهمترین کار در این شهرستان استقرار ادارات و جذب اعتبارات لازم می باشد که با قوت باید پیگیری شود و این شهرستان هر چه سریعتر در مسیر خدمات رسانی به مردم قرار گیرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار ادامه داد: بحث ارتقای شهرستان دشتیاری بسیار مهم بوده و برکات زیادی در توسعه و پیشرفت منطقه در پی خواهد داشت.

بامری تصریح کرد: قطعا به همکاری و همگامی علما، معتمدین،شوراهای اسلامی؛ دهیاران ؛ جوانان، دانشگاهیان و آحاد مردم جهت توسعه و پیشرفت این شهرستان نیازمند هستیم.

وی بیان کرد: شهرستان دشتیاری دارای ظرفیت هاو پتانسیل بالقوه و بالفعل بسیار زیادی در زمینه صید وصیادی ، مرز و کشاورزی و گردشگری و نواحی صنعتی و سایر موارد می‌باشد که قطعا توسعه و پیشرفت منطقه را تسریع خواهد بخشید.

 

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=130388

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.