• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
8
فرماندار شهرستان قصرقند؛

جلسه پیشگیری از بیماری کرونا در شهرستان قصرقند برگزار شد

  • کد خبر : 130482
  • 20 اسفند 1398 - 19:24
جلسه پیشگیری از بیماری کرونا در شهرستان قصرقند برگزار شد
هاتف سیستان و بلوچستان- جلسه کارگروه هماهنگی پیشگیری از بیماری کرونا شهرستان قصرقند با حضور معاونین فرماندار، بخشداران و ائمه جمعه و جماعت به ریاست پاک اندیش فرماندار قصرقند در محل سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.

رحیم بخش پاک اندیش فرماندار شهرستان قصرقند اظهار داشت : یکی از مهمترین وظیفه علماء در شرایط کنونی اطلاع رسانی صحیح در زمینه پیشگیری و کاهش بار روانی شایعات این بیماری در بین مردم است و روحانیون معزز با سخنرانی در نمازهای یومیه و بخصوص در خطبه های نماز جمعه می توانند در این زمینه نقش مهمی ایفا کنند.

وی افزود: باتوجه به زنگ خطر شیوع کرونا در سطح استان که دارای قدرت انتشار بالایی نیز هست لازم است مردم مراسمات عقد و عروسی و سایر مراسمات مذهبی که موجب تجمع افراد در یک مکان می شوند را به زمان دیگری موکول نمایند.

فرماندار شهرستان قصرقند ادامه داد: آنچه مهم است رعایت نکات پیشگیرانه بهداشتی و خودداری از حضور در بیرون از منزل جز در موارد ضروریست و از تلاش کارمندان مرکز بهداشت و درمان که در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا هستند تقدیر و تشکر می کنم.

وی بر اهمیت و ضرورت ضد عفونی کردن معابر، اماکن تجمعی و مذهبی بصورت مستمر، رعایت بهداشت در خبازیها، آرایشگاه ها، بانک ها، اماکن نظامی و… تاکید کرد و گفت: در بحث خدمات دهی ستاد نوروزی، هیچگونه برنامه تجمعی، اقامتی و اسکان در شهرستان قصرقند نخواهیم داشت.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=130482

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.