• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
5

۱۵۰ شغل در بستر تصفیه خانه بیمارستان امام علی (ع) چابهار محیا می شود

  • کد خبر : 133629
  • 31 اردیبهشت 1399 - 20:57
۱۵۰ شغل در بستر تصفیه خانه بیمارستان امام علی (ع) چابهار محیا می شود
هاتف سیستان و بلوچستان- رحمدل بامری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار به همراه میر معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، دکتر دهقان سرپرست بیمارستان امام علی (ع) از تصفیه خانه بیمارستان امام علی (ع)چابهار بازدید بعمل آورد.

رحمدل بامری،معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار اظهار داشت: تصفیه خانه فاضلاب شهری یکی از ضروریات توسعه شهری چابهار می باشد و مقوله آب در کشور ما دارای اهمیت بسیار بالا و استفاده از پساب فاضلاب نیز از موضوعات مهم در مدیریت منابع آب بوده که همین موضوع توجه به تصفیه خانه فاضلاب در شهرستان چابهار را دو چندان می کند.

وی افزود: با توجه به کاهش سطح آب های زیر زمینی و کمبود آب در منطقه می توان با امکان سنجی مناسب از این پتانسیل برای جبران کم آبی استفاده کرد و این پروژه علاوه بر اینکه یک بخشی از سلامت جامعه را کنترل می کند،با هدایت پساب ها می توانیم به بهداشت عمومی جامعه کمک و جلوی بسیاری از بیماری ها را بگیریم.

بیشتر بخوانید:

وی گفت: تصفیه خانه فاضلاب بیمارستان امام علی (ع) با اعتباری بالغ بر ده میلیارد ریال توسط بخش خصوصی اجرا شده است و قابلیت تصفیه روزانه ۲۰۰۰ متر مکعب آب را دارا می باشد.

فرماندار ویژه شهرستان چابهار ادامه داد: این تصفیه خانه دارای قرارداد پنج ساله با مجموعه بیمارستان است و میتواند بصورت مستقیم طی یکسال آینده برای ۱۵۰ نفر شغل ایجاد کند.

بامری تصریح کرد: کلیه وسائل و ابزار استفاده شده در این تصفیه خانه بومی و تولید داخل می باشد همچنین از آب تصفیه شده جهت مصارف کشاورزی و از بازیافت آن به عنوان کود برای درختان و فضای سبز استفاده خواهد شد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=133629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.