• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
7

افتتاح سه مدرسه در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار

  • کد خبر : 134250
  • 08 خرداد 1399 - 21:32
افتتاح سه مدرسه در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار
هاتف سیستان و بلوچستان- چاکرزهی گفت: منطقه آزاد چابهار بازسازی مدارس مناطق سیل‌زده دراثر حادثه سیل سال گذشته با تخصیص اعتبار ده میلیارد تومانی در سال ۹۹ در دست اجرا دارد.

محمداکبر چاکرزهی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی منطقه آزاد چابهار در حوزه آموزش با هدف توسعه فضاهای آموزشی سه مدرسه با ۱۰ کلاس درس با مشارکت اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان سیستان و بلوچستان، موسسه خیریه دستیاری به دشتیاری و خیرین مدرسه ساز در شهرستان‌های چابهار و دشتیاری را با حضور خانواده مرحوم حسین علیمرادی افتتاح کردند.

وی افزود: این مدارس در روستاهای پِت و گُراگی از دهستان باهوکلات شهرستان دشتیاری ونیام بیت از دهستان پیرسهراب بخش مرکزی شهرستان چابهار با اعتباری بالغ ‌بر یک میلیارد و دویست میلیون تومان ساخته و تحویل ۲۷۰ دانش‌آموز این روستاها شدند.

بیشتر بخوانید:

وی گفت: تعهد سازمان منطقه آزاد چابهار در مجموع چهارده میلیارد تومان برای احداث ۱۳مدرسه درشهرستان های چابهار،کنارک ودشتیاری بوده که اواخر سال ۹۷ با اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان سیستان و بلوچستان طی تفاهم ‌نامه‌ای مقرر شد ساخته شوند که سال گذشته یکی از این مدارس در روستای دج در بخش مرکزی شهرستان چابهار افتتاح شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد چابهار ادامه داد: همچنین منطقه آزاد چابهار بازسازی مدارس مناطق سیل‌زده دراثر حادثه سیل سال گذشته با تخصیص اعتبار ده میلیارد تومانی در سال ۹۹ در دست اجرا دارد.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان “حسین علیمرادی” مؤسس خیریه دست یاری به دشتیاری می‌باشد که سال گذشته در حادثه‌ای رانندگی هنگام بازدید از مدارس این مناطق جان باخت به همین دلیل یکی از مدارسی که فردا قرار است دریکی از محروم‌ترین روستاهای جنوب بلوچستان (گُراگی) افتتاح شود بنام مؤسس ایشان نام‌گذاری شده است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=134250

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.