• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
12

اصحاب فرهنگ و رسانه برای مبارزه با موادمخدر دستگاه‌های انتظامی و امنیتی را یاری کنند

  • کد خبر : 139601
  • 04 تیر 1399 - 16:22
اصحاب فرهنگ و رسانه برای مبارزه با موادمخدر دستگاه‌های انتظامی و امنیتی را یاری کنند
هاتف سیستان و بلوچستان- حجت الاسلام موحدی راد گفت: زمانیکه یک فرد در جامعه دچار اعتیاد شود غیرت خود را از دست می دهد و برای بدست آوردن مواد ممکن است اقدامات خاصی انجام دهد که جامعه را نیز دچار مشکل کند و برای چنین فردی دیگر دین، ناموس، خانواده وطن و غیره مطرح نیست.

حجت‌الاسلام علی موحدی ‌راد دادستان عمومی و انقلاب زاهدان در مراسم امحای ۴۰ تن موادمخدر در زاهدان اظهار داشت: متاسفانه دشمنان این نظام و انقلاب با حیله های مختلف غیرت دینی و اسلامی مردم این سرزمین را هدف قرار داده اند.

وی افزود: زمانیکه یک فرد در جامعه دچار اعتیاد شود غیرت خود را از دست می دهد و برای بدست آوردن مواد ممکن است اقدامات خاصی انجام دهد که جامعه را نیز دچار مشکل کند و برای چنین فردی دیگر دین، ناموس، خانواده وطن و غیره مطرح نیست.

وی گفت: امروز حدود ۴۰ تن مواد مخدر در این استان معدوم شد اما متاسفانه هرسال رشد کشفیات مواد مخدر بیشتر می شود و تنها کشوری که در این زمینه به شدت مقابله می کند جمهوری اسلامی ایران است.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان ادامه داد: این شعله های آتش که امروز زبانه کشیده در حقیقت نمادی از طلاق، زنان بدسرپرست، زورگیری، سرقت و غیره است و همه ما به نحوی درگیر این موضوع هستیم که در همین راستا همت ملی و تلاش تمامی دستگاه ها را می طلبد.

موحدی راد تصریح کرد: علما باید استفاده و تجارت مواد مخدر را حرام اعلام کنند زیرا این موضوع سرمایه ای برای گروهک های معاند شده و اگر استفاده مواد مخدر کاهش یابد قطعا می‌توانیم این گروه ها را شکست دهیم.

وی بیان کرد: امروز مواد صنعتی خاص و متنوعی مانند یک نوع شیشه که طعم و رنگ دارد در دنیا تولید می شود و اینگونه مواد صنعتی بسیار خطرناک است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=139601

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.