• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
7

رعایت پروتکل های بهداشتی توسط صنف صیادان و فعالین شیلات ضامن سلامتی مردم

  • کد خبر : 139996
  • 05 تیر 1399 - 13:40
رعایت پروتکل های بهداشتی توسط صنف صیادان و فعالین شیلات ضامن سلامتی مردم
هاتف سیستان و بلوچستان- نصیری گفت: با توجه به اعلام وضعیت قرمز در سطح شهرستان و لزوم رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی طبق دستور ستاد پیگیری و مبارزه با ویروس کرونا اداره کل شیلات استان گندزدایی و ضد عفونی شد.

حمید رضا نصیری دبیر ستاد مبارزه با ویروس کرونا اداره کل شیلات سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با توجه به اعلام وضعیت قرمز در سطح شهرستان و لزوم رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی طبق دستور ستاد پیگیری و مبارزه با ویروس کرونا اداره کل شیلات استان گندزدایی و ضد عفونی شد.

وی افزود: در راستای سلامت کارکنان مجموعه، با یادآوری رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به محیط کاری خود مراجعه کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه آمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در سطح استان و شهرستان چابهار رو به افزایش است از کلیه مردم و خصوصا جامعه صیادی و فعالین شیلاتی درخواست می شود پروتکل های بهداشتی صادره از ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا استان و کشور را جدی بگیرند.

دبیر ستاد مبارزه با ویروس کرونا اداره کل شیلات سیستان و بلوچستان ادامه داد: با رعایت کامل نکات بهداشتی خود و خانواده در مقابل این ویروس منحوس ایمن ساخته تا بتوانیم ان شاءالله به کمک و یاری خداوند کرونا را شکست دهیم.

نصیری تصریح کرد: ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا در اداره کل شیلات در خصوص پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا اقدام به تهیه و توزیع اقلام بهداشتی کردند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=139996

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.