• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
5

نخستین نشست هم‌اندیشی جوانان شهرستان بمپور برگزار شد

  • کد خبر : 140060
  • 06 تیر 1399 - 20:23
نخستین نشست هم‌اندیشی جوانان شهرستان بمپور برگزار شد
هاتف سیستان و بلوچستان- بخشدار مرکزی بمپور گفت: شهرستان بمپور دارای ظرفیت‌های گوناگونی در حوزه‌های مختلف از جمله کشاوری، صنایع دستی،صنعت گردشگری و مهمتر از همه ظرفیت جوانان نخبه است که باید زمینه استفاده از این ظرفیت‌ها در دستورکار مدیران و مسئولان قرار گیرد.

زینب علم بخشدار مرکزی بمپور اظهار داشت: شهرستان بمپور دارای ظرفیت‌های گوناگونی در حوزه‌های مختلف از جمله کشاوری، صنایع دستی،صنعت گردشگری و مهمتر از همه ظرفیت جوانان نخبه است که باید زمینه استفاده از این ظرفیت‌ها در دستورکار مدیران و مسئولان قرار گیرد.

وی همچنین از اقدامات موثر جوانان بمپوری دربرنامه‌های مبارزه با ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: از آنجاییکه این روزها ویروس کرونا زندگی همه انسان‌ها را با خطرات جدی مواجه کرده جوانان این شهرستان با فعالیت‌های گسترده از جمله مشارکت حداکثری با ستاد بحران اقدامات موثری انجام داده‌اند که قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید:

مسلم گمشادزهی به نمایندگی از قشر هنرمند بمپور در این نشست گفت: هنرمندان بمپوری در قالب طنز و تهیه کلیپ‌های آموزشی و اطلاع رسانی نقش بسزایی جهت شناسایی ویروس کرونا و نحوه برخورد شهروندان با این ویروس منحوس تهیه و در فضاهای مجازی منتشر کرده‌اند.

وی همچنین بیان کرد: یکی از ظرفیت‌های جوانان این شهرستان در زمینه هنر و بازیگری است که نبود امکانات لازم  و حمایت نکردن از آنان مشکلاتی را برای این قشر ایجاد کرده است.

فریبا مهر پور یکی از بانوان هنرمند و سوزن دوز بمپوری به نمایندگی از بانوان تصریح کرد: یکی از ظرفیت‌های بانوان ظرفیت سوزن دورزی و صنایع  دستی است که توجه به این قشر از جامعه می‌تواند ضمن ایجاد اشتغالزایی و کار آفرینی گام موثری جهت معرفی شهرستان بمپور به قطب سوزن دوزی شود.

محمد آذریان یکی دیگر از جوانان بمپور با بیان اینکه جوانان می‌توانند در کنار مسئولان نقش بسزایی جهت پیشرفت و آبادانی داشته باشند عنوان کرد: جوانان این شهرستان آمادگی کامل جهت همراهی با مسئولان را در زمینه‌های مختلف دارند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=140060

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.