• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4

مدیران بی انگیزه باید میزهای خود را رها کنند

  • کد خبر : 144633
  • 25 تیر 1399 - 10:26
مدیران بی انگیزه باید میزهای خود را رها کنند
هاتف سیستان و بلوچستان- زینی وند گفت : مدیرانی که در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان حضور ندارند افرادی بی انگیزه اند و باید میزهای خود را ترک کنند.

ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان در این جلسه گزارشی از فعالیتهای سازمانهای مردم نهاد در رزمایش همت جوانانه – کمک مومنانه ارائه نمود و اظهار داشت: سمن های جوانان استان در این رزمایش به صورت خودجوش خوب ظاهر شدند و در اکثر نقاط محروم استان جهت کمک رسانی حضور یافتند و همچنین در بحث پیشگیری از ویروس کرونا نیز عملکرد بسیار خوبی داشتند.

وی افزود: از کلیه دستگاه های اجرایی درخواست دارم تا با همکاری یکدیگر در این هفته بتوانیم جهزیه و امکانات ازدواج آسان را برای جوانان فراهم کنیم و همچنین با برنامه ریزی و برگزاری کلاس های آموزشی و مشاوره به زندگی آنها استحکام ببخشیم.

علی زینی وند معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان از عدم حضور برخی از مدیران در این جلسه گله کرد و اظهار داشت : در این شرایط سخت کشور که درگیر ویروس کرونا هستیم و هم تحریم ها مدیران باید با حضور در این جلسات و برنامه ریزی به جوانان امید بدهند و عدم حضور آنها در این جلسه مانند زهر است و این مدیران افراد بی انگیزه ای هستند و باید میزهای خود را رها کنند.

وی افزود : یکی از نیازهای اصلی جوانان جهت ازدواج ، داشتن شغل و کار است و در این زمان باید کانونهای آموزش اشتغال فعالتر از قبل شوند و به جوانان کار و حرفه ای بیاموزند تا آنها بتوانند خرج زندگی خود را تامین کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: امسال بعلت بیماری کرونا نمی شود جشن های عروسی را برپا نمود و باید توسط مراکز مشاوره به جوانان آموزش های لازم داده شود تا پایداری زندگی آنها بیشتر شود .

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=144633

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.