• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
6

دوره‌های آموزشی ویژه خبرنگاران سیستان و بلوچستان مجازی برگزار می‌شود

  • کد خبر : 145991
  • 16 مرداد 1399 - 19:48
دوره‌های آموزشی ویژه خبرنگاران سیستان و بلوچستان مجازی برگزار می‌شود
هاتف سیستان و بلوچستان- مسگرانی گفت: هفته آینده مراسمی به مناسبت روز خبرنگار برگزار که علاوه‌بر تقدیر از برگزیدگان جشنواره مطبوعات استان از تعدادی پیشکسوتان عرصه رسانه، خبرنگاران عرصه دفاع مقدس و عموم خبرنگاران تقدیر خواهد شد.

حسین مسگرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در نشست خبری با اصحاب رسانه با  اعلام برنامه‌های قربان تا غدیر و بزرگداشت هفته خبرنگار با اشاره به اینکه آموزش یکی از نیازهای جدی این حوزه به شمار می‌رود، اظهارداشت: این دوره‌ها در زمینه کسب و کار رسانه‌ای، تولید محتوا، صفحه آرایی، طراحی سایت خبری و روزنامه، بازاریابی آگهی مطبوعاتی و رپورتاژ خواهد بود.

وی افزود: این دوره‌ها برای اعضای خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان رایگان و برای سایر افراد به مناسبت روز خبرنگار با ۵۰ درصد تخفیف برگزار می‌شود.

وی گفت: اختتامیه ششمین دوره جشنواره مطبوعات استان نیز که قرار بود در نمایشگاه کتاب سال قبل انجام شود و به علت شیوع کرونا تعطیل شده بود به مناسبت روز خبرنگار برگزار و از نفرات برتر تقدیر خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: آثار ششمین دوره جشنواره مطبوعات از طریق فضای مجازی ارسال و توسط داورانی از تهران مورد ارزیابی قرار گرفت و برترین‌ها انتخاب شدند و این جشنواره در ارتقای سطح کیفی مطبوعات سیستان و بلوچستان بسیار موثر بوده است.

مسگرانی تصریح کرد: به مناسبت روز خبرنگار تسهیلات ویژه بانکی شامل وام ۱۰ میلیون تومانی با سود ۲ تا چهار درصد برای ۱۵۰ نفر از خبرنگاران در نظرگرفته شده است.

وی بیان کرد: همچنین هفته آینده مراسمی به مناسبت روز خبرنگار برگزار که علاوه‌بر تقدیر از برگزیدگان جشنواره مطبوعات استان از تعدادی پیشکسوتان عرصه رسانه، خبرنگاران عرصه دفاع مقدس و عموم خبرنگاران تقدیر خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: مراسم روز خبرنگار با دعوت از تعدادی از برگزیدگان این عرصه در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت زنده از فضای مجازی برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=145991

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.