• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
7

فرمانداری شهرستان سرباز با معرفی نخستین فرماندار رسما افتتاح شد

  • کد خبر : 146193
  • 04 شهریور 1399 - 19:24
فرمانداری شهرستان سرباز با معرفی نخستین فرماندار رسما افتتاح شد
هاتف سیستان و بلوچستان- استاندار سیستان و بلوچستان در مراسمی با حضور نماینده حوزه انتخابیه ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی، مسوولان و قشرهای مختلف مردم با افتتاح فرمانداری و معرفی «فرامرز دانش» به عنوان نخستین فرماندار شهرستان تازه تاسیس سرباز فعالیت این فرمانداری را رسما اعلام کرد.

احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در جمع مردم سرباز با تسلیت ایام سوگواری محرم و گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: امام حسین(ع) متعلق به تمام انسانهاست زیرا راه و رسم انسانیت را به جامعه آموخت.

وی افزود: با شهرستان شدن سرباز حتما بستر مناسبی برای ارتقای نیروی انسانی شهرستان و زیرساخت ها فراهم خواهد شد.

وی گفت: تلاش، همکاری، هماهنگی و انسجام مردم و مسوولان تنها راه حل مشکلات و تامین خواسته های مردم این شهرستان است.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: همانگونه که خداوند در قرآن کریم فرمودند سرنوشت هیچ قومی تغییر نمی کند مگر اینکه خود آن قوم سرنوشت خود را تغییر دهند. پس باید همه مردم دست در دست هم برای پیشرفت شهرستان سرباز تلاش کنند.

عبدالناصر درخشان نماینده حوزه انتخابیه ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) هفته دولت و ایام محرم را تبریک و تسلیت گفت و بر حفظ کرامت و شان و شخصیت انسانها تاکید کرد.

وی افزود: ارتقا بخش سرباز به شهرستان به تنهایی نیازهای مردم را برطرف نخواهد کرد مگر اینکه زیرساخت های مناسبی فراهم شود.

وی خطاب به استاندار تاکید کرد: استفاده از نیروهای بومی جنوب استان در پست های مدیریتی از الزامات است. مردم شهرستان سرباز همانند رودخانه خروشان این شهرستان پرجنب‌وجوش، پرانرژی و اهل کار هستند.

نماینده حوزه انتخابیه ایرانشهر ادامه داد: تامین نیازهای شهرستان بویژه حل مشکل آب آشامیدنی آن از خواسته ها و مطالبات مردم است و با وجود رودخانه خروشان سرباز کمبود آب آشامیدنی بهداشتی و سالم دور از شأن و شخصیت مردمان این شهرستان است.

علی زینی‌وند معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم ارتقاء شهرستان سرباز را به مردم این دیار تبریک گفت و اظهار داشت: برنامه های ارتقاء بخش ها به شهرستان از اولویت ها و برنامه های استاندار بوده است.

وی افزود: اگر بخواهیم مدیریت دقیق در استان داشته باشیم، ارتقاء درون استانی (روستا به شهر و بخش به شهرستان) بهترین روش مدیریت خواهد بود.

وی گفت: ساختارها ابزار کار هستند و شهرستان بعنوان یک ابزار برای پیشرفت محسوب می‌شود، یکی از ابزارها برای پیشرفت، ایجاد سازمان های مردم نهاد به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای روند توسعه شهرستان است.

فرامرز دانش فرماندار شهرستان سرباز نیز با عرض تسلیت ایام محرم و تبریک هفته دولت گفت: امام حسین(ع) اسوه اخلاق، شجاعت و مردانگی است و ما مسلمانان بهترین الگو را برای خودمان امام حسین (ع) می دانیم.

وی با تقدیر از حضور استاندار، معاونان و مدیران کل در آیین افتتاح شهرستان اظهار داشت: خدمت و تلاش دولت برای ایجاد وحدت و همدلی در تمام ارکان جامعه وجود دارد.

وی افزود: در هفته دولت پروژه های متعددی با حدود ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان در حال بهره برداری است و یقینا این آغاز کار است و شهرستان تازه تاسیس سرباز نیازمند پروژه های زیرساختی زیادی بویژه در بخش مخابرات و ارتباطات است که از مدیر کل فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت مخابرات تقاضا می‌شود برای زمینی کردن فیبرنوری از کافه بلوچی تا مرکز شهرستان و همچنین به مراکز بخش ها اقدام کنند تا در انتخابات ۱۴۰۰ در بخش هایی که هیچگونه زیرساخت مخابراتی ندارند با مشکل مواجه نشویم.

وی همچنین استقرار ادارات را از نیازهای اساسی شهرستان دانست و از استاندار و مدیران کل در خواست کرد نسبت به استقرار ادارات مختلف دستورات لازم را صادر کنند تا از صرف هزینه های اضافی مردم کاسته شود.

فرماندار شهرستان سرباز ادامه داد: تا کنون چهار اداره شامل راهداری، جهادکشاورزی، ورزش و جوانان و مرکزبهداشت در شهرستان سرباز مستقر و مستقل شده اند و تا دو ماه آینده پنج اداره دیگر نیز مستقر خواهند شد.

استاندار سیستان وبلوچستان همچنین ۲ پروژه ویژه هفته دولت شامل راه روستایی و مرکز فنی حرفه ای آزاد تاج را در شهرستان سرباز افتتاح کرد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=146193

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.