• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
9

۱۳ هزار بسته نوشت افزار در سیستان و بلوچستان توزیع می‌شود

  • کد خبر : 146729
  • 22 مهر 1399 - 21:16
۱۳ هزار بسته نوشت افزار در سیستان و بلوچستان توزیع می‌شود
هاتف سیستان و بلوچستان- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: ۱۳ هزار بسته نوشت افزار توسط ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در سیستان و بلوچستان توزیع می‌شود.

علیرضا راشکی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ۱۳ هزار بسته نوشت افزار توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان توزیع می‌شود.

وی افزود: این بسته‌های نوشت افزار شامل کیف، دفتر، مداد و سایر اقلام تحصیلی از امروز به مدت یک هفته در مناطق مختلف سیستان و بلوچستان توزیع می‌شود.

وی گفت: این ستاد از طریق بنیاد برکت برای کاهش آمار بازماندگان تحصیل استان سیستان و بلوچستان، ۱۵ دستگاه مینی‌بوس با هزینه یک صد میلیارد ریال خریداری کرده که به زودی تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان ادامه داد: تقویت زیرساخت‌های اشتغال و تحکیم بنیان‌های اجتماعی از جمله برنامه‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در سیستان و بلوچستان است که در این راستا در سفر اخیر رئیس ستاد اجرایی به استان در این زمینه تفاهم نامه‌ای امضا شد که سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری از دو معدن استان را در پی دارد.

راشکی تصریح کرد: حمایت از اشتغال خرد و فعالیت‌های دانش بنیان از جمله اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=146729

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.