• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
8

برگزاری ۳ روز ویژه برنامه نشاط بخشی به کودکان شهر بنت نیکشهر

  • کد خبر : 146779
  • 27 مهر 1399 - 18:33
برگزاری ۳ روز ویژه برنامه نشاط بخشی به کودکان شهر بنت نیکشهر
هاتف سیستان و بلوچستان- معاون امور اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: جشنواره فیلم کودک و نوجوان امسال متفاوت از هر دوره برگزار شده است و این باعث شد تا برنامه های جانبی مربوط به آن نیز دستخوش تغییرات شوند.

مرتضی رشیدی معاون امور اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان اظهار داشت: نظر به فرا رسیدن روز جهانی کودک و نیز برگزاری سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان تلاش کردیم در حوزه فضاسازی و تبلیغات شهری به نحوی عمل کنیم که همه‌چیز تداعی‌کننده حقوق کودک و نوجوان باشد؛ بنابراین تمام تبلیغات و پیام‌ها را به این سمت‌وسو سوق دادیم.

وی افزود: سال گذشته همتی شکل گرفت تا به پیشنهاد حوزه فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان با شهر بنت واقع در نیکشهر سیستان و بلوچستان هم پیوند شویم و امسال در همین راستا، با آغاز هفته کودک تیم ۱۰ نفره ای از اصفهان عازم بنت شده و برای کودکان و نوجوانان این شهر، برنامه‌های ویژه و مناسبی برگزار می‌کنند.

وی گفت: این تیم به مدت ۳ روز در شهر بنت حضور خواهند داشت و برنامه‌هایشان در زمینه نشاط ‌بخشی به کودکان خواهد بود که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مطابق بر الگوهای مقابله با شیوع کرونا در بخشداری شهر بنت انجام می‌شود.

معاون امور اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: تلاش شده تا ظرفیت‌های فضای تبلیغات فرهنگی موجود در اصفهان به مناسبت جشنواره و نیز روز جهانی کودک با پرداختن به دغدغه‌های فرهنگی اجتماعی کودکان و نوجوانان منتقل شده و در این زمینه از ظرفیت های موجود استفاده شده است.

رشیدی در زمینه تبلیغات مربوط به آغاز جشنواره فیلم کودک نوجوان در اصفهان تصریح کرد: به دلیل حفظ حرمت ماه صفر و نیز شهادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام رضا (ع) چهره شهر عزادار بود و سعی کردیم تا پایان این ماه شان آن را حفظ کنیم و از امروز با آغاز ماه ربیع‌الاول، بلافاصله به تبلیغات شهری در زمینه اطلاع‌رسانی برای جشنواره کودک و نوجوان اقدام کردیم.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=146779

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.