• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
10

سیستان وبلوچستان ‌الگوی وحدت اسلامی است

  • کد خبر : 146833
  • 11 آبان 1399 - 21:40
سیستان وبلوچستان ‌الگوی وحدت اسلامی است
هاتف سیستان و بلوچستان- ‌فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت علما، ریش سفیدان، نخبگان و جوانان برای حفظ وحدت پایدار در این استان گفت: سیستان وبلوچستان ‌الگوی وحدت اسلامی است.

سردار احمد طاهری در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان که با حضور سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، اظهار داشت: استان سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های فراوانی دارد که در سایه اتحاد و همدلی و همچنین ایجاد امنیت پایدار در حال شکوفا شدن است.

وی افزود: البته این استان عقب ماندگی‌های تاریخی فراوانی داردکه  با چالش‌هایی هم رو به رو است که قطعا می‌توانیم با برنامه ریزی مناسب و با استفاده از از ظرفیت علما، ریش سفیدان، نخبگان و جوانان و در سایه وحدت پایدار برای رفع آنها تلاش کنیم.

وی گفت: وحدت بی‌نظیر مردم سیستان و بلوچستان یکی از مهمترین ظرفیت‌هاست همکاران ما در مجموعه نیروی انتظامی برای تامین امنیت روی آن حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود ۱۰ هزار جوان بسیجی برای تامین امنیت استان سیستان و بلوچستان با نیروی انتظامی همکاری دارند، ادامه داد: موضوع مشارکت مردم از همه اقوام، مذاهب و گروه‌ها برای توسعه و همچنین تامین امنیت استان مورد تاکید همه مسئولان است.

سردار طاهری ضمن تشکر از همه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی که برای تامین امنیت مردم سیستان و بلوچستان به صورت شبانه روزی تلاش می‌کنند، گفت: مشارکت مردم باید در بخش‌های نظامی و انتظامی همانطور که پیش از این نیز بوده، ادامه داشته باشد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=146833

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.