• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
6

ورود ۱۱ کشتی حامل کالاهای اساسی در چابهار از ابتدای سال ۹۹

  • کد خبر : 146969
  • 03 آذر 1399 - 16:11
ورود ۱۱ کشتی حامل کالاهای اساسی در چابهار از ابتدای سال ۹۹
هاتف سیستان و بلوچستان- سهم بندر شهید بهشتی چابهار از تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی افزایش یافت.

بهروز آقایی مدیرکل بنادر ودریانوردی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در این مسیر طی چند روز گذشته یک کشتی از مبدا روسیه که حامل بیش از ۶۸ هزار تن گندم بود در بندر شهید بهشتی پهلو و عملیات تخلیه روی آن آغاز شد.

وی افزود: خوشبختانه از ابتدای سال با اینکه ویروس کرونا تجارت دنیا و ایران را تحت الشعاع قرار داده است، روند ورود کالاهای اساسی به بندر شهید بهشتی چابهار ادامه داشته که در این مدت ۱۱ کشتی حامل این کالاها تخلیه و بارگیری شده که ۸ کشتی حامل گندم بوده است.

مدیرکل بنادر ودریانوردی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این روند نشان دهنده رشد چشمگیر واردات کالای اساسی از مسیر این بندر بزرگ اقیانوسی است، ادامه داد: با توجه به تجهیزات مدرن تخلیه و بارگیری غلات در این بندر بزرگ اقیانوسی و همچنین وجود زیرساخت های لازم، پهلوگیری کشتی ها و تخلیه آن ها با روند خوبی در حال انجام است.

آقایی تصریح کرد: با توجه به توسعه زیرساختی و تجهیزاتی بندر چابهار، از سال گذشته با اختصاص سهمیه واردات کالاهای اساسی مورد نیاز کشور از سوی ۲ شرکت بزرگ بازرگانی دولتی ایران و پشتیبانی امور دام به این بندر استراتژیک، ورود این نوع کالاها از طریق دروازه ملل با رشد خوبی همراه شده است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=146969

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.