• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
10

سامانه هوشمند مرکز اتفاقات ۱۲۱ توزیع برق ایرانشهر افتتاح شد

  • کد خبر : 147358
  • 07 بهمن 1399 - 8:29
سامانه هوشمند مرکز اتفاقات ۱۲۱ توزیع برق ایرانشهر افتتاح شد
هاتف سیستان و بلوچستان- سامانه هوشمند مرکز اتفاقات ۱۲۱ توزیع برق شهرستان ایرانشهر با حضور مدیر مرکز کنترل فوریت های شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

مریم بندئی مدیر مرکز کنترل فوریت های شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان اظهار داشت: پاسخ گویی در لحظه و عدم انتظار در ثبت خاموشی، کاهش زمان خاموشی و افزایش رضایتمندی مشترکان از مهمترین اهداف سامانه تلفنی هوشمند مرکز اتفاقات ۱۲۱ «هما» است.

وی افزود: عملکرد پاسخگویی بالای سامانه هوشمند نسبت به قبل، جمع آوری و یکپارچه سازی اطلاعات مربوط به حوادث و اتفاقات شبکه، ارائه گزارش‌های مدیریتی، ثبت تمامی خاموشی‌های اعلام شده توسط مشترک، گزارش از عملکرد نیروهای عملیاتی برای رفع خاموشی، امکان دریافت کد رهگیری برای اطلاع از اقدامات انجام شده در جهت رفع خاموشی از جمله مزایای این طرح است.

مدیر مرکز کنترل فوریت های شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان ادامه داد: مشترک پس از تماس تلفنی با سامانه ۱۲۱ و وارد کردن شناسه قبض خود می تواند در خواست های مورد نیاز را به صورت کدهای مشخص ثبت و کد پیگیری دریافت کند.

بندئی تصریح کرد: درخواست مشترک به صورت هوشمند پس از ثبت و موقعیت خاموشی در سامانه به خودروی اتفاقات برق اعلام و درخواست مشترک در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

وی با بیان اینکه این شرکت برای نخستین بار در کشور سامانه هوشمند مراکز اتفاقات برق «هما» را آغاز کرده است بیان کرد: این طرح اردیبهشت سال ۹۷ در منطقه زاهدان، مرداد ماه در شمال سیستان و بلوچستان و آذر ماه در منطقه چابهار عملیاتی شد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=147358

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.