• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
6

انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی بصورت اینترنتی برگزار می‌شود

  • کد خبر : 149035
  • 07 مهر 1400 - 20:29
انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی بصورت اینترنتی برگزار می‌شود
هاتف سیستان و بلوچستان - معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فردا پنجشنبه هشتم مهرماه به صورت غیرحضوری و اینترنتی برگزار می‌شود.

ابوالفضل مهدیار معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اعضای سازمان نظام مهندسی برای شرکت در انتخابات می‌توانند به وسیله تلفن‌همراه، تبلت و رایانه به اینترنت متصل شده و به نامزدهای مورد نظر خود رای دهند.

وی افزود: تعداد نامزدهای نهایی برای شرکت در این رقابت انتخاباتی در سه گروه عمران شامل رشته‌های عمران، نقشه برداری و ترافیک گروه تاسیسات شامل رشته‌های تاسیسات مکانیکی و برقی و گروه معماری و شهرسازی شامل رشته‌های معماری و شهرسازی پس از طی تمام مراحل قانونی ۲۱ نفر هستند که حدود چهار هزار و ۹۰۰ نفر از اعضای نظام مهندسی استان می‌توانند به آنان رای دهند.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در روز برگزاری انتخابات، رای دهندگان اعضای سازمان از طریق یک لینک که در اختیارشان قرار می‌گیرد به سیستم رای‌دهی اینترنتی متصل خواهند شد و پس از احراز هویت می‌توانند به نامزدهای مورد نظر خود رای دهند.

مهدیار تصریح کرد: پس از پایان زمان قانونی انتخابات، نتایج نهایی آن به تفکیک رشته و آرای ماخوذه اعلام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تمام سعی و تلاش بر این است تا فرآیند انتخابات در خور و شایسته اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برگزار شود.

وی با بیان اینکه تعداد اعضای مورد نیاز هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان سیستان و بلوچستان ۹ نفر است افزود: از این تعداد پنج نفر در گروه عمران ، ۲ نفر در گروه تاسیسات یک نفر تاسیسات برقی و یک نفر تاسیسات مکانیکی و ۲ نفر نیز گروه معماری و شهرسازی خواهند بود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=149035

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.