• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
8

اساس شکل‌گیری جامعه را مادران و بانوان بر عهده دارند

  • کد خبر : 149209
  • 29 مهر 1400 - 22:14
اساس شکل‌گیری جامعه را مادران و بانوان بر عهده دارند

حجت‌الاسلام محمدجواد عبدالهی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت چابهار در برنامه محوری نشست هم‌اندیشی بانوان نخبه چابهار با موضوع نقش زنان در ایجاد تقریب و وحدت، اظهار داشت: اساس شکل‌گیری جامعه را مادران بر عهده دارند و نقش زنان در اسلام یک نقش مهم و تاثیرگذار است. وی افزود: این […]

حجت‌الاسلام محمدجواد عبدالهی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت چابهار در برنامه محوری نشست هم‌اندیشی بانوان نخبه چابهار با موضوع نقش زنان در ایجاد تقریب و وحدت، اظهار داشت: اساس شکل‌گیری جامعه را مادران بر عهده دارند و نقش زنان در اسلام یک نقش مهم و تاثیرگذار است.

وی افزود: این نشست به دلیل دریافت پیام وحدت و رساندن آن به بانوان جامعه اسلامی، برای همه ما حائز اهمیت است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت چابهار ادامه داد: جایگاه و نقش زن در اعتدال جامعه اسلامی پررنگ است همان طور که خداوند در قرآن کریم به ما دستور داده است تا در جامعه اسلامی، امت وسط (نه تفریط و نه افراط) باشیم.

حجت الاسلام عبدالهی گفت: طبیعتاً برای رسیدن به این هدف قرآنی و الهی باید از خانواده شروع کنیم و این مادران هستند که باید فرزندان خود را طوری تربیت کنند که نتیجه تربیت آنها و حضور فرزندان آنها در جامعه، امت وسط و شایسته را شکل بدهد.

وحدت تنها راه سعادت و رسیدن به کمال است

رحمدل بامری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار نیز در این مراسم اظهار داشت: هفته وحدت نمادی است تا وحدت عملی را همان طور که در کشورمان آن را داریم گرامی بداریم و خدا را شاکریم که در این روزها توانستیم برنامه‌های محوری متنوع و متعددی را در شهرستان چابهار اجرا کنیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری منادی وحدت در جهان اسلام هستند و ملت شریف ایران نیز به پیروی از ولایت توانسته‌اند قله‌های مهمی را فتح کنند و درواقع همه با یکپارچگی توانسته‌ایم دشمنان اسلام و انقلاب را مایوس کنیم.

به گفته وی، مسلمانان جهان باید آگاه بوده و دشمن‌شناس باشند و همچنین بر مشترکات یکدیگر واقف باشند، این سیره پیامبر اسلام (ص) و اصحاب پاکشان بود که به ما یاد دادند تا به ریسمان وحدت چنگ بزنیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با هدایت مقام معظم رهبری همچنان برای ایجاد وحدت در میان امت واحده اسلام تلاش می‌کند تا در برابر ظالمان و ستمگران بایستد و مدافع حقوق مسلمانان در جهان اسلام باشد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=149209

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.