• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
7

۱۰۳۸ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان تامین شد

  • کد خبر : 149765
  • 22 آذر 1400 - 12:59
۱۰۳۸ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان تامین شد
هاتف سیستان و بلوچستان - مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: یکهزار و ۳۸ هکتار زمین برای ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای میرجاوه، دوست محمد، زهک، گشت، زابل، نوک‌آباد، زاهدان، سراوان، سوران، خاش، رامشار، مهرستان، سیرکان و جالق در محدوده تحت پوشش این اداره کل تامین شد.

عطاء اله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این تعداد زمین براساس مصوبات شورای مسکن سیستان و بلوچستان و پیگیری‌های مکرر استاندار و رئیس شورای مذکور برای ساخت ۴۰ هزار و ۷۲۳ واحد مسکونی در استان تامین شده تا در کمترین زمان و با بهترین کیفیت شاهد خانه‌دار شدن دهک‌های پایین جامعه باشیم.

وی افزود: براساس ارزیابی‌های انجام شده یکهزار و ۳۸ هکتار زمین تامین شده از سوی این اداره کل نیاز ۲ سال نخست طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای تحت پوشش این اداره کل را پوشش می‌دهد.

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سهمیه در نظر گرفته شده سال نخست طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای تحت پوشش این اداره کل ۲۳ هزار و ۹۷۱ واحد است که این اداره کل فراتر از برنامه، زمین برای ساخت ۴۰ هزار و ۷۲۳ واحد تامین کرده و این روند همچنان برای افق چهار ساله این طرح مهم ملی با قوت ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع اراضی تامین شده از سوی این اداره کل بیش‌از ۱۵۳ هکتار آن برای ساخت هفت هزار و ۹۶۰ واحد در شهرهای کمتر از ۱۰۰ هزار نفر به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شده است.

اکبری تاکید کرد: اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از پیشگامان اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور بشمار می‌رود ب۸‌طوری که از ۶ آذر جاری قبل از پایان نام‌نویسی متقاضیان ساخت یکهزارو ۷۶واحد مسکونی طرح نهضت مسکن در شهرهای زاهدان و زابل توسط این اداره کل آغاز شده است.

وی با تاکید بر اینکه در پی افزایش تقاضا، مهلت ثبت‌نام در سامانه نهضت ملی مسکن تا ۳۰ آذر ماه جاری تمدید شده است گفت: شهروندان سیستان و بلوچستان می‌توانند ثبت‌نام در مرحله نخست نهضت ملی مسکن را در سامانه مربوطه به نشانی https://saman.mrud.ir انجام دهند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=149765

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.