• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
8

اجرای شبکه گاز خانگی در جنوب سیستان و بلوچستان آغاز شود

  • کد خبر : 149772
  • 22 آذر 1400 - 13:08
اجرای شبکه گاز خانگی در جنوب سیستان و بلوچستان آغاز شود
هاتف سیستان و بلوچستان - نماینده مردم شهرستان‌های چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند، دشتیاری و زرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: طی دیداری که با وزیر نفت داشتم درخواست کردم تا هرچه سریع‌تر خط لوله گاز به چابهار تکمیل و پیش از آن نیز اجرای شبکه توزیع گاز خانگی در جنوب سیستان و بلوچستان آغاز شود.

معین الدین سعیدی نماینده مردم شهرستان‌های چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند، دشتیاری و زرآباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با تسریع در تکمیل خط لوله انتقال گاز به چابهار، قصرقند، نیکشهر، زرآباد و کُنارک بعد از سالها بیش از ۶۰۰ هزار نفر از جمعیت ۶ شهرستان حوزه انتخابیه چابهار از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: وزیر نفت برای پیگیری مشکلات مردم اراده جدی دارد و امیدواریم در دولت انقلابی و مردمی آیت الله رئیسی خط لوله گاز به بلوچستان تکمیل شود، در این دیدار مقرر شد وزارت نفت برای انجام مسوولیت‌های اجتماعی در خصوص ایجاد فضای آموزشی و بهداشتی در شهرستان‌های یاد شده حوزه انتخابیه اقدام کند.

نماینده مردم شهرستان‌های چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند، دشتیاری و زرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آموزش نیروی انسانی و استفاده از انسان ماهر بومی موجب توسعه و رفع مشکلات بیکاری می‌شود، بیان کرد: بزودی هیات مدیره پتروشیمی توسعه نگین مکران با ایجاد یک هنرستان فنی برای آموزش نیروهای مهارتی اقدام و آن را عملی و عملیات اجرایی ساخت این واحد فنی و مهارتی نیز آغاز خواهد شد.

سعیدی با بیان اینکه برای پیگیری مشکلات مردم شبانه روز در حال تلاش و دیدارهای مختلفی با مسئولان رده‌های مختلف انجام هستم، گفت: در راستای تجهیز مدارس و کیفیت بخشی آموزشی، با موسسه‌های آموزشی مختلفی رایزنی انجام شده است و برای رشد و تعالی حوزه آموزش و پرورش به‌زودی حمایت از داوطلبان مستعد و توانمند خطه زرخیر شهرستان زرآباد و تجهیز مدارس عملی خواهد شد.

وی اعطای کتب کمک آموزشی به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان برای حمایت از داوطلبان و تجهیز ۱۰ کلاس درس به ارزش ۲۴۰ میلیون تومان در شهرستان زرآباد را از وعده‌های یکی از موسسه‌های آموزشی عنوان کرد.

بنیاد مستضعفان ۳۰۰ ترانس برق به چابهار و دشتیاری اختصاص داد

نماینده مردم شهرستان‌های چابهار، نیکشهر، کُنارک، قصرقند، دشتیاری و زرآباد در مجلس شورای اسلامی به دیدار جداگانه با رئیس بنیادمستضعفان کشور اشاره و افزود: با نگاه ویژه بنیاد مستضعفان به مناطق محروم کشور ۳۰۰ دستگاه ترانس برق به حوزه حاشیه شهر چابهار، منطقه پلان و پیرسهراب اختصاص یافته که تاکنون مشکل افت ولتاژ ۲۰۰ روستا مرتفع شده است.

سعیدی گفت: همچنین سه دستگاه ماشین حمل زباله به ساربوگ، تلنگ و نوبندیان اختصاص پیدا کرده و بزودی تحویل خواهد شد.

وی افزود: به‌زودی نیز تعداد ۵۰ ترانس برق برای حوزه شهرستان دشتیاری توسط بنیاد مستضعفان و نهادهای زیرمجموعه اعم از بنیاد علوی و اسکان ایران اختصاص می‌یابد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=149772

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.