• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

زاهدان باید الگوی موفقی برای سایر شهرها باشد

  • کد خبر : 149822
  • 25 آذر 1400 - 13:06
زاهدان باید الگوی موفقی برای سایر شهرها باشد
هاتف سیستان و بلوچستان - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: زاهدان را باید به عنوان یک شهر امن و ایمن و الگوی موفقی به مردم و بقیه شهرهای استان ارائه کنیم.

حسین مدرس‌ خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان در مراسم معارفه و تکریم شهردار زاهدان اظهار داشت: از پشت میز بودن کاری انجام نخواهد شد، ما نباید به دنبال مطرح کردن نام خود باشیم چرا که حاج‌ قاسم همواره گمنام در جبهه‌ها خدمت کرد و هیچگاه بدنبال نام نبود و بخوبی می دانست کسی که برای خدا کار می کند نیازی به تقدیر و تشکر دیگران ندارد وقتی کار برای خدا باشد خودش به کارها برکت می‌دهد.

وی افزود: به وضع موجود اکتفا نکنید زیرا اگر به وضع موجود بسنده کنیم هیچ انگیزه‌ای برای آینده نخواهیم داشت، شهر زاهدان برشی از سیستان و بلوچستان است پس باید تمام تلاش خود را در جهت ایجاد شهری مطلوب بکار گیریم.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: زاهدان به عنوان پایتخت وحدت اسلامی باید یک شهر مطلوب، سالم و زیبا باشد تا مردم وقتی به این شهر می‌آیند احساس آرامش کنند چراکه ما اگر یک شهر توسعه یافته داشته باشیم می توانیم به یک استان و کشور توسعه یافته دست یابیم.

مدرس خیابانی گفت: انقلاب ما یک انقلاب معنوی و فرهنگی بوده و باید به همان اندازه که به پارک، جاده، تردد، رفاه و ورزش توجه می‌کنیم در رابطه با فرهنگ و ارتقاء شاخص‌های فرهنگی اهمیت دهیم و زاهدان را یک شهر ایمن، سالم و بانشاط کنیم.

وی تاکید کرد: شهرداری زاهدان باید اتکا خود را به بودجه‌های دولتی کم کند زیرا اگر اتکا به بودجه دولتی باشد باید ماه‌ها و سال‌ها صبر کنیم تا مجتمع یا پارکی تاسیس شود.

وی ادامه داد: باید به جذب سرمایه گذاری های بخش خصوصی توجه کنیم چرا که بسیاری از فعالیت‌ها با مشارکت بخش خصوصی به سرانجام خوبی می رسد.

مدرس خیابانی خاطرنشان کرد: توسعه بخش حمل و نقل شهری نیازمند توجه ویژه شهرداری زاهدان است و باید به ارتقاء کیفیت تاکسی‌ها، اتوبوس‌ها و ایستگاه های اتوبوس رسیدگی شود.

وی بیان کرد: شهر زاهدان باید برای همه اقشار و از جمله اقشار آسیب پذیر و محروم شهری ایده آل و مناسب باشد و برای رسیدن به این هدف باید ارتباط مستمری با مردم برقرار شود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=149822

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.