• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
7

مربی کانون سیستان و بلوچستان رتبه سوم جشنواره قصه‌گویی را کسب کرد

  • کد خبر : 149947
  • 02 دی 1400 - 20:55
مربی کانون سیستان و بلوچستان رتبه سوم جشنواره قصه‌گویی را کسب کرد
هاتف سیستان و بلوچستان - مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: شیرین کیخایی مربی این کانون رتبه سوم بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی در بخش آیینی سنتی را کسب کرد.

معصومه هادی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: برگزیدگان بخش‌های مختلف بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در مراسم اختتامیه این‌ رویداد که عصر روز سه‌شنبه ۳۰ آذر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برگزار شد، معرفی شدند.

وی افزود: در همین راستا هیات داوران متشکل از محمدرضا یوسفی، مهدی چایانی و داود فتحعلی‌بیگی، شیرین کیخایی مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان را با (قصه‌ بی‌بی سه‌شنبه) شایسته‌ کسب رتبه‌ سوم بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در بخش آیینی سنتی اعلام کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با تبریک این موفقیت به خانواده کانون و مردم استان بیان کرد: جشنواره قصه‌گویی فرصت بروز خلاقیت و مهارت قصه گویان است.

هادی با اشاره به اهمیت نقش قصه و قصه‌گویی در پرورش کودکان و نوجوانان گفت: نسل خوب با قصه‌های خوب پرورش می‌یابند و تربیت می‌شوند که قصه‌های آیینی و سنتی نیزرسالت پیوند نسل امروز با گذشته را برعهده دارد.

وی ادامه داد: جشنواره قصه‌گویی کانون پرورش فکری، عرصه رقابت با قصه گویان ایرانی و کشورهای خارجی و یک رویداد منحصر به فرد فرهنگی است که اثرات بسیاری بر جامعه و نسل امروز دارد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=149947

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.