• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
5

۲۵ نانوایی متخلف در چابهار پلمب شد

  • کد خبر : 150005
  • 06 دی 1400 - 19:36
۲۵ نانوایی متخلف در چابهار پلمب شد

علیرضا میر روز معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری چابهار در حاشیه بازدید از نانوایی‌های شهرستان چابهار اظهار داشت: در مجموع ۸۹ واحد نانوایی شامل ۲۸نانوایی روستایی، ۶۱ واحد نانوایی حمایتی نوع یک و نوع ۲ و صنفی صنعتی در سطح شهرستان چابهار فعال است. وی با بیان اینکه هیچ مشکلی در تامین آرد چابهار وجود […]

علیرضا میر روز معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری چابهار در حاشیه بازدید از نانوایی‌های شهرستان چابهار اظهار داشت: در مجموع ۸۹ واحد نانوایی شامل ۲۸نانوایی روستایی، ۶۱ واحد نانوایی حمایتی نوع یک و نوع ۲ و صنفی صنعتی در سطح شهرستان چابهار فعال است.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی در تامین آرد چابهار وجود ندارد، افزود: سهمیه آرد کل شهرستان در حوزه‌های شهری، روستایی و نانوایی‌ها جمعا نزدیک به ۲ هزار و ۵۰۰ تن است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری چابهار با اشاره به اینکه نظارت دقیق و مستمر اولویت اصلی کارگروه آرد و نان است ادامه داد: کوچکترین تخلف نانوایی‌ها مشمول برخورد قانونی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اهمیت دادن به بهداشت و کیفیت نان یکی از مهمترین وظایف کارگروه آرد و نان بوده و برای این موضوع جدیت لازم است تصریح کرد: آرد و نان یکی از کالاهای اساسی مردم است و می‌طلبد که با جدیت بیشتر بر فرایند تولید آن دقت و نظارت انجام و با هرگونه مورد خلاف در حوزه تولید، کیفیت، کمیت و عدم رعایت مسائل بهداشتی و تعطیلی خودسرانه نانوایی‌ها برخورد قاطع شود.

میر گفت: در راستای نارضایتی‌های مردمی در حوزه نانوایی‌ها، اعضای کارگروه ویژه آرد و نان که متشکل از فرمانداری، اداره صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه نانوایی‌ها، بهداشت، اداره غله و تعزیرات است ورود جدی پیدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: کارگروه آرد و نان شهرستان چابهار باید به صورت مستمر و مداوم در طول هفته نظارت‌ها را داشته باشد و همه اعضای کارگروه به صورت محسوس و نامحسوس در شهر و روستا ورود پیدا کنند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=150005

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.