• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
10

۲۳۳ خانوار آسیب دیده بارندگی شهرهای چابهار و کنارک امدادرسانی شدند

  • کد خبر : 150032
  • 11 دی 1400 - 9:12
۲۳۳ خانوار آسیب دیده بارندگی شهرهای چابهار و کنارک امدادرسانی شدند
هاتف سیستان و بلوچستان - مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۲۳۳ خانوار آسیب دیده از بارندگی در شهرستانهای چابهار و کنارک از روز گذشته تاکنون توسط نیروهای این جمعیت امدادرسانی شدند.

علیرضا میربهاءالدین مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: به دنبال هشدارهای هواشناسی مبنی بر ورود توده ای بارشی به سیستان و بلوچستان و شدت بارش ها در شهرستان های جنوبی استان تمامی کارکنان این جمعیت اعم از ستادی و شهرستانی در حالت آماده باش قرار دارند.

وی افزود: در پی بارندگی ها که از روز گذشته در شهرستان چابهار و کنارک آغاز شد خساراتی به مناطق حاشیه این شهر ها وارد شد که امدادگران و نجاتگران این جمعیت پس از ارزیابی مناطق حادثه دیده نسبت به ارائه خدمات امدادی به آسیب دیدگان اقدام کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان ادامه داد: هشت تیم امدادی این جمعیت به ۹۳۷ نفر در قالب ۲۳۳ خانوار آسیب دیده سیل شهرهای کنارک و چابهار ارائه کردند بطوری که علاوه بر اسکان اضطراری ۶۵ نفر از هموطنان در این مناطق ۲۳۵ تخته پتو، ۹۹ تخته موکت، ۲۰۵ کیلوگرم نایلون پوششی و ۷۰ بسته غذایی بین آسیب دیدگان توزیع کردند.

میربهاء الدین گفت: با عنایت به تداوم بارندگی ها در استان امدادرسانی به آسیب دیدگان همچنان ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین تمام نیروهای امدادی اعضای تیم های واکنش سریع در استان در حالت آماده باش کامل هستند و تجهیزات برای مقابله با سیلاب احتمالی نیز فراهم شده است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=150032

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.