• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
7

بازگشایی مسیرهای آسیب دیده از سیل سیستان و بلوچستان در اولویت است

  • کد خبر : 150165
  • 18 دی 1400 - 10:35
بازگشایی مسیرهای آسیب دیده از سیل سیستان و بلوچستان در اولویت است
هاتف سیستان و بلوچستان _ معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: بازگشایی و ترمیم مسیرهای آسیب دیده از سیلاب اخیر جنوب سیستان و بلوچستان در اولویت این سازمان قرار دارد و بعد از برآورد خسارت و اعتبار که از طریق استان اقدام خواهد شد، انجام می‌شود.

داریوش امانی روز شنبه در بازدید از محورهای مواصلاتی گرفتار سیلاب و بارندگی جنوب سیستان و بلوچستان اظهارداشت: با تلاش شبانه روزی راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان، بسیاری از محورهای مسدودی ناشی از سیلاب در این منطقه بازگشایی شده و همچنان تعدادی از محورها بویژه محور اصلی کنارک- جاسک مسدود است که بزودی تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ می‌شود.

وی با بیان اینکه مسیر دسترسی به پایانه مرزی ریمدان به دلیل زیر آب رفتن کامل آن، نسبت به سایر محورها وضعیت بدتری دارد، افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده، عملیات ترمیم و لکه گیری آسفالت هفت کیلومتر از این مسیر مهم با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال سریعا آغاز خواهد شد.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: همچنین در مسیرهای قصرقند – دشتیاری – چابهار – کنارک، پلی وجود دارد که پیش از این اقدامات آن انجام شده و برای تکمیل، نیازمند اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال است که مقرر شد این اعتبار در اسرع وقت در اختیار استان قرار داده شود تا این پروژه تکمیل شود.

وی به پل فتحعلی کلات در جنوب سیستان و بلوچستان اشاره کرد و اظهارداشت: تامین اعتبار این پل که وزیر نیرو قول آن را به مردم دادند، مقرر شد به عنوان یکی از پروژه‌های سیل از طریق سازمان انجام و بخشی از آن به استان ابلاغ تا کار هر چه سریع تر آغاز شود.

امانی تاکید کرد: این سازمان در نظر دارد ترمیم و تعمیر ابنیه های بقیه پروژه‌های سیل جنوب سیستان و بلوچستان را بعد از برآورد خسارت و اعتبار سیل که از طریق استان اقدام خواهد شد، انجام دهد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=150165

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.