• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
8

۲ طرح بهداشتی صندوق کارآفرینی امید در ایرانشهر افتتاح شد

  • کد خبر : 150584
  • 14 بهمن 1400 - 21:16
۲ طرح بهداشتی صندوق کارآفرینی امید در ایرانشهر افتتاح شد
هاتف سیستان و بلوجستان - ۲ طرح بهداشتی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات بانک کارآفرینی امید گرامیداشت سومین روز از دهه فجر در ایرانشهر با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

ادریس دینارزهی مدیر منطقه ۶ کشوری صندوق کارآفرینی امید در آیین افتتاح این ۲ طرح با گرامیداشت چهل و سومین بهار انقلاب اظهار داشت: رسالت صندوق کارآفرینی امید ایجاد اشتغال و خدمات رسانی به مردم است که در کنار ایجاد شغل‌های کوچک و کسب و کارهای خانگی این صندوق همیشه حامی طرح‌های بزرگ اقتصادی نیز بوده و در این دوران کرونایی افتتاح این ۲ طرح بهداشتی خدمتی دیگر از صندوق برای مردم سیستان و بلوچستان بود.

وی افزود: تسهیلات ارائه شده به این ۲ طرح از محل تفاهم‌نامه صندوق کارآفرینی امید با وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی پرداخت شده و برای حدود ۲۰ نفر اشتغال مستقیم داشته است.

غلامعلی صمصامی مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان نیز در آیین افتتاح این ۲ طرح بهداشتی اظهار داشت: امروز یک درمانگاه خصوصی شبانه‌روزی و یک کلینیک مجهز دندانپزشکی برای مردم ایرانشهر به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: برای ساخت درمانگاه شبانه روزی التیام و کلینیک دندانپزشکی، صندوق کارآفرینی امید در مجموع ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت با کارمزد چهارصد پرداخت کرده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان ادامه داد: درمانگاه شبانه‌روزی شامل قسمت‌های جراحی سرپایی مامایی اتاق تزریقات، دندانپزشکی و احیای قلبی است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=150584

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.