• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
7

نخستین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال سرباز سیستان و بلوچستان افتتاح شد

  • کد خبر : 150694
  • 19 بهمن 1400 - 9:55
نخستین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال سرباز سیستان و بلوچستان افتتاح شد
هاتف سیستان و بلوچستان _ مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر نخستین زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال روستایی شهرستان سرباز به همت بنیاد مستضعفان افتتاح شد.

آرشام هنرکار ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهارداشت: این زمین ورزشی با اعتباری بیش‌از۶ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

وی گفت: اجرای این پروژه به دلیل این‌که در یکی از روستاهای محروم، دورافتاده و سخت گذر شهرستان مرزی سرباز به نام «نسکند» انجام شد، کمی زمانبر بود اما خوشبختانه زمین مناسبی تحویل مردم روستایی شد.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان با اشاره به این‌که بار مالی اصلی این نمونه پروژه‌ها مربوط به خرید چمن مصنوعی است خاطرنشان کرد: زیرسازی و فنس‌کشی این زمین به همت دهیاری و مردم محلی انجام و تامین چمن مصنوعی و برج نوری این پروژه ورزشی به ترتیب توسط بنیاد مستضعفان و اداره‌کل ورزش و جوانان انجام شد.

وی با اشاره به اینکه پایین‌ترین سرانه فضای ورزشی سیستان و بلوچستان و به عبارتی پایین‌ترین سرانه در کشور مربوط به سرباز است بیان کرد: این شهرستان به لحاظ زیرساخت‌ها مختلف از جمله مراکز ورزشی بسیار محروم است و ضرورت دارد نهادهای انقلابی و دولت تمرکز بیشتری به توسعه مراکز تفریحی و ورزشی این شهرستان داشته باشند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=150694

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.