• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
9

افزایش ۲۱ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی شمال سیستان و بلوچستان

  • کد خبر : 150702
  • 19 بهمن 1400 - 10:11
افزایش ۲۱ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی شمال سیستان و بلوچستان
هاتف سیستان و بلوچستان _ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: ۲۰ میلیون و ۶۷۰ هزار و ۶۳۵ تردد وسائط نقلیه در ۱۰ ماهه سالجاری در محورهای مواصلاتی شمال این استان ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۲۱ درصدی را نشان می دهد.

ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان اظهار کرد: براساس آمار دریافتی از ۳۸ دستگاه تردد شمارآنلاین نصب شده در محورهای مواصلاتی شمال استان، بیشترین تردد وسائط نقلیه این مدت در محورهای مرز میلک- زهک و بالعکس، سه راهی دشتک – زاهدان و زهک- زابل گزارش شده است.

وی ادامه داد: سرعت متوسط تردد در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در این مدت ۸۵ کیلومتر بر ساعت بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل یک درصد کاهش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای  سیستان و بلوچستان گفت: به منظور پایش تصویری و مدیریت ترافیک و شناسایی رخدادهای جاده ای و افزایش سرعت تصمیم گیری و مدیریت رخداد وآگاهی از شرایط جوی در محورهای مواصلاتی استان تعداد ۱۳ دستگاه دوربین نظارتی و ۱۶ سامانه ثبت تخلف عبور و مرور در محورهای مواصلاتی حوزه شمال استان فعال است که تا پایان سالجاری ۶ سامانه ثبت تخلف عبور و مرور جدید و ۲ سامانه تردد شمار دیگر در راههای ارتباطی استان نصب خواهد شد.

کرد بیان کرد: از شهروندان درخواست می شود با توجه به شیوع سویه جدید ویروس کرونا با اجتناب از سفرهای غیر ضرروری با ماندن در منازل به حفظ سلامت خود و دیگران کمک کنند.

وی خاطر نشان کرد: سامانه ۱۴۱ به عنوان ابزارهای ارتباطی شهروندان جهت اطلاع یابی از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخدادهای جاده ای است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=150702

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.