• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
8

بندر چابهار مورد توجه فنلاندی ها

  • کد خبر : 150939
  • 07 اسفند 1400 - 11:10
بندر چابهار مورد توجه فنلاندی ها
هاتف سیستان و بلوچستان _ سفیر جمهوری فنلاند در ایران از اسکله ها، تجهیزات و زیرساخت های بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری چابهار بازدید کرد.

کاری کاهیلوئوتو سفیر جمهوری فنلاند در ایران در جریان سفر به چابهار با بهروز آقایی، مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان دیدار و از بندر شهید بهشتی و اسکله ها، زیرساخت ها و تجهیزات طرح توسعه بندر چابهار بازدید کرد.

این بازدید در راستای بررسی فرصت های سرمایه گذاری و زمینه های توسعه همکاری ها در بخش های حمل و نقل و ترانزیت صورت گرفت.

سفیر فنلاند در این بازدید اظهار کرد: بندر چابهار خریدار تکنولوژی برتر می باشد و فنلاند به عنوان ارائه کننده تکنولوژی برتر از  ارائه خدمات به بندر چابهار استقبال می کند.

کاهیلوئوتو تصریح کرد: بندر چابهار در زمینه کمک های بشردوستانه به افغانستان و ارتباط با کشورهای آسیایی برای فنلاند حائز اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: در این بازدید شناخت خوبی حاصل شد و در زمینه ظرفیت های بندر چابهار به شرکت های فنلاندی اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان نیز با بیان اینکه در سال جاری غالب کشتی های کالای اساسی وارده به بندر شهید بهشتی بالای ۷۰ هزار تن بوده اند گفت: بندر چابهار در چند سال گذشته در بحث های عمرانی و زیرساختی پیشرفت های خوبی داشته و این بندر برای ارائه خدمات محدودیتی ندارد و هر کشوری که در سرمایه‌گذاری در بندر چابهار پیشقدم باشد مورد استقبال ما قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=150939

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.