• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
11

افتتاح یک باب مدرسه خیر ساز در شهرستان سرباز

  • کد خبر : 150984
  • 09 اسفند 1400 - 11:21
افتتاح یک باب مدرسه خیر ساز در شهرستان سرباز
هاتف سیستان و بلوچستان _ با حضور لک زایی سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان، میر عبدی مدیر کل آموزش و پرورش استان، واعظ مهدوی مسئول بنیاد هاسب، خیر مدرسه ساز جناب آقای محمدی، مسئولین شهرستانی معتمدین و دانش آموزان دبیرستان دخترانه فرزانگان در بخش مینان از توابع شهرستان سرباز افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

در این مراسم لکزایی با بیان اینکه ۹۳ کلاس درس در شهرستان در دست ساخت است گفت: بیش از ۷۰ درصد از این مدارس با مشارکت خیرین مدرسه ساز می باشد که نشان از توجه این عزیزان به بحث مشکلات فضاهای آموزشی استان دارد.

وی همچنین ضمن قدردانی از خیر آقای محمدی بابت ساخت این مدرسه گفت: اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه پیش بینی شده است و بزودی عملیات تکمیلی این مدرسه شامل دیوار کشی و محوطه سازی توسط اداره کل نوسازی مدارس استان انجام خواهد شد.

واعظ مهدوی مسئول بنیاد هاسب گفت: این مدرسه هفتاد و سومین مدرسه ای است که توسط بنیاد هاسب در استان سیستان و بلوچستان احداث شده است

واعظ مهدوی افزود: علاوه بر این مدرسه ۳ مدرسه دیگر در روستاهای نسکند، رحمان آباد و روستای گران نیز به بهره برداری خواهند رسید.

ساختمان آموزشی این مدرسه ۶ کلاسه با زیربنای بیش از ۴۴۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر  ۲۰ میلیارد ریال بصورت کاملا خیری توسط خیر جناب محمدی تامین اعتبار و آماده بهره برداری و توسط اداره کل نوسازی مدارس استان تجهیز و عملیات تکمیلی آن نیز شامل محوطه سازی و دیوار کشی توسط اداره کل نوسازی مدارس استان انجام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=150984

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.