• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
6

شرایط لازم برای پذیرایی از مسافران نوروزی در چابهار فراهم می‌شود

  • کد خبر : 151168
  • 21 اسفند 1400 - 20:21
شرایط لازم برای پذیرایی از مسافران نوروزی در چابهار فراهم می‌شود
هاتف سیستان و بلوچستان - معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه همه مدیران پای کار هستند تا بتوانیم شرایط را طوری فراهم کنیم که میهمانان در امنیت و آسایش کامل در چابهار حضور پیدا کنند گفت: شرایط لازم برای پذیرایی از مسافران سیستان و بلوچستان در شهرستان چابهار مهیا شده است.

رحمدل بامری معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان سیستان و بلوچستان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، در خصوص وضعیت چابهار برای استقبال از میهمانان نوروزی اظهار داشت: با اقداماتی که درحال انجام است می‌توانیم بگوییم چابهار آماده پذیرش میهمانان و گردشگران می‌شود.

وی افزود: از همه ظرفیت‌های حوزه شهرستان برای اسکان و پذیرایی از میهمانان نوروزی و هر آنچه در شهرستان چابهار به عنوان یک ظرفیت و نماد وجود دارد به درستی استفاده شده است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه چابهار مقصد گردشگری است، ادامه داد: باید چابهار را ویژه و خاص دید، دستورات زیادی پیرامون رفع موانع عرضه بنزین و کدینگ کارت‌های سوخت مسافران دارد صادر شده است اما عنایت ویژه‌ای می‌طلبد که هم سطوح ملی و استانی، چابهار را در این موارد حمایت و پشتیبانی کنند.

بامری با تاکید بر لزوم استقرار چرخ‌ بال در جنوب استان بیان کرد: انتظار داریم برای جنوب استان و چابهار به لحاظ حوزه دریا و هم به لحاظ حوزه خشکی و اقدام به موقع در حوادث احتمالی، در موضوع استقرار چرخ‌بال حمایت ویژه‌ای شود.

وی با تاکید بر اینکه استقرار یک قرارگاه در جنوب استان از جمله چابهار ضروری است، تصریح کرد: معاونان میراث فرهنگی، دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر، راهداری و حمل و نقل و سایر دستگاه‌های متولی باید در چابهار استقرار و کار را از همین فردا آغاز کنند تا برای خدمت‌رسانی مطلوب به میهمانان مهیا شویم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: بیشتر مهمان‌سراها، هتل‌ها و بوم‌گردی‌ها با جمعیت زیادی از مهمانان مواجه هستند بنابراین در تلاش هستیم که مدارس و سایر مکان‌ها را برای اسکان مسافران مهیا کنیم.

وی اضافه کرد: همین جا اعلام می‌کنیم که در ایام تعطیلات نوروز درهای همه ادارات باید برای مسافران باز باشد تا در صورت نیاز مردم بتوانند از حداقل امکانات آن‌ها استفاده کنند و حتی چادر مسافرتی خود را در محوطه آن اداره مستقر کنند.

بامری گفت: خوشبختانه همه مدیران در حال تلاش هستند تا بتوانیم شرایط را به‌گونه‌ای رقم بزنیم که مهمانان و گردشگران چابهار در امنیت و آسایش کامل در این شهر بندری حضور پیدا کنند و مبلغ خوبی برای استان سیستان و بلوچستان باشند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=151168

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.